جوانان در رزمایش کمک های مومنانه چگونگی خدمت به مردم را تجربه می کنند

مشاورفرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقدامات خوبی توسط گروه های جهادی و بسیجی در بحث رزمایش کمک‌های مومنانه و همدلانه در کشور صورت گرفته است.

سردار« محمدرضا یزدی» در گفت گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: سال گذشته بعد از پیام بسیار تاریخی امام و رهبر عزیزمان، در کشور رزمایش کمک‌های مومنانه و همدلانه در کشورشروع شده است.

 

وی تصریح کرد: این اقدامات توسط گروه‌های جهادی و بسیجی در کل کشور در حال انجام است و همه ما می بینیم که تمام مردم مومن با هر وضعیت اقتصادی که دارند در تلاش هستند که در این رزمایش‌ نقشی داشته باشند.

 

مشاورفرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی یادآور شد: امروز در شهر موسیان شاهد اهداء بخشی از این کمک‌های مومنانه به مردم نیازمند منطقه هستیم که نشان از توجه به مردم است.

 

 سردار یزدی افزود: با توجه به  کاستی ها،مشکلات و محرومیتی که در منطقه است  باید به دنبال این باشیم که راه‌های بهتری را برای عزت مردم مومن، رقم بزنیم.

 

وی ادامه داد: جوانان مومن در این رزمایش‌ها در حال کسب تجربه هستند و چگونگی باهم بودن،با مردم بودن و حل رفع مشکلات مردم در این گروه های جهادی و بسیجی را تجربه می کنند و امروز فرزندان این ملت را می‌بینیم که چگونه به میدان آمدند.

 

مشاور فرمانده  کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: با توانمندی ها و ظرفیت‌هایی که در خود مردم در منطقه  وجود دارد و سعی می‌کنند که مشکلات را رفع کنند به زودی شاهد رفع مشکلات و نارسایی‌های پیش آمده  خواهیم بود و انشاءالله در آینده نه چندان دور عزت و افتخار مردم را در عرصه ها شاهد باشیم.

کد خبر 1040437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha