افزایش شدید تعداد بیماران کرونایی و فوتی ها در کهگیلویه و بویراحمد

یزدان پناه با اشاره به این که در بدترین شرایط کرونایی یک سال گذشته هستیم، گفت: روند افزایش کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد باعث افزایش فوتی های کرونایی در استان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» گفت: در 45 روز اخیر روند مبتلایان به ویروس کرونا در استان کهگیلویه وبویراحمد روندی صعودی را طی کرده است.

 

رئیس علوم پزشکی یاسوج افزود: تعداد مواردی که جواب تست آنها مثبت بوده در استان روز به روز در حال افزایش بوده، ضمن اینکه همچنین موارد بستری بیماران کرونایی و بستری های icu کرونایی نیز به همین شکل در حال افزایش است.

 

وی در ادامه بیان کرد: در مقطعی تعداد بیماران کرونایی ما در استان تقریبا 100 نفر بود که در حال حاضر به دلیل کم توجهی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی این تعداد به 216 نفر رسیده است.
 


یزدان پناه گفت: در حالی که قبلا تعداد بیماران بستری در آی سی یو 8 الی 10 نفر بود اما در حال حاضر به دلیل افزایش مبتلایان این تعداد به 15 نفر رسیده است.

 

رئیس علوم پزشکی یاسوج در ادامه گفت: متاسفانه آمار فوتی های پنجم فرودین امسال 6 نفر بوده که از این تعداد سه نفر در شهرستان کهگیلویه و شهرستان های گچساران، دنا و چرام هر کدام یک فوتی داشته اند.

 

وی افزود: وقتی روند مبتلایان به ویروس کرونا افزایش پیدا می کند به همین منوال تعداد فوتی ها نیز افزایش پیدا می کند که متاسفانه روند افزایش کرونا در استان باعث افزایش فوتی های کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد شده است.

 

یزدان پناه در ادامه با بیان اینکه در بدترین شرایط در طول یک سال گذشته هستیم، گفت: به همین دلیل از هم استانی ها خواهشمندیم با رعایت پروتکل های بهداشتی همچنین از حضور در تجمعات و  مسافرت های غیر ضروری پرهیز کنند.

کد خبر 1040456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha