باید با استفاده از توان بسیج و سپاه تولید را رونق دهیم

لویمی با بیان اینکه باید با استفاده از توان بسیج و سپاه تولید را رونق دهیم گفت: استفاده از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود و همچنین تلاش برای اشتغال جوانان و رونق تولید باید در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، «سرهنگ محمد لویمی» در حاشیه برنامه نوروز خانه اروند در محل سالن همایش های منطقه آزاد اروند، خرمشهر را نجف الثانی و پیشانی جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: این شهرستان دارای ظرفیت‌های بسیار فراوانی از جمله شلمچه، کنگره عظیم جهان تشیع اربعین اباعبدالله الحسین (ع) و همچنین نعمت بزرگ راهیان نور است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خرمشهر خواستار استفاده از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود و همچنین تلاش برای اشتغال جوانان و رونق تولید شد و افزود: با استفاده از توان بسیج، سپاه و ادارات و هر کسی که مسئولیتی در سطح شهرستان یا استان دارد باید تولید و جهش تولید را رونق دهیم و آن چیزی که مدنظر مقام معظم رهبری است را عملی کنیم.

 

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج تمام تلاش خود را برای پشتیبانی از تولید انجام می دهد و هرکجا نیاز به رفع مانع زدایی ها باشد تلاش می کند تا موانع برطرف شوند تصریح کرد: ظرفیت در شهرستان خرمشهر وجود دارد اما برای بهره مندی و استفاده از آنها نیاز به یک روحیه جهادی و انقلابی داریم تا بتوانیم شعار سال را در این شهرستان تحقق بخشیم.

 

لویمی اضافه کرد: خوشبختانه برخی از مسئولان خرمشهر دارای روحیه جهادی و انقلابی هستند و با تلاش بیشتر می‌ توانند این روحیه را بیش ‌از پیش تقویت کنند.

 

وی بیان کرد: متأسفانه دیدگاه و عملکرد برخی از مسئولان این روحیه را نشان نمی‌دهد و احساس می‌شود که زیاد به توانمندی داخلی اعتقادی ندارند و باید برای آنها فکری کرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خرمشهر به اجرای برنامه «نوروز خانه اروند» ویژه عید نوروز توسط سازمان منطقه آزاد اروند اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به شرایط حاکم ناشی از اپیدمی بیماری کرونا ویروس در سطح شهرستان های آبادان و خرمشهر خوشبختانه در این ایام فرخنده سازمان منطقه آزاد اروند تلاش کرده تا شادی و نشاط را از طریق فضای مجازی و با برنامه های متنوع به خانه های شهروندان این منطقه بیاورد.

 

وی با تشکر از دست اندرکاران این ویژه برنامه نوروزی که با وجود ویروس کرونا به گونه ای دیگر توانستند وظیفه فرهنگی خویش را به جا آورند یاد آور شد: بسیج و سپاه در قالب طرح شهید سلیمانی همواره در کنار مجاهدان عرصه بهداشت و سلامت در بحث کمک های مومنانه، نظارت، حمایت و تیم های بیماریابی خواهد بود و تا پایان این همه گیری خدمتگزار مردم شهید پرور خرمشهر هستیم.

 

کد خبر 1040461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha