معرفی ۷ واحد نانوایی متخلف به تعزیزات حکومتی در آستارا

آهنی از معرفی ۷ واحد نانوایی متخلف به تعزیزات حکومتی شهرستان آستارا خبر داد.

«محسن آهنی» دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: در قالب طرح نظارت نوروزی برای هفت واحد نانوایی به علت عدم رعایت ساعت کار و تعطیلی خودسرانه و سایر تخلفات پرونده تشکیل و واحدهای متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا با بیان اینکه نانوایان در بحث پخت و پز کیفیت و کمیت نان را مدنظر قرار دهند، افزود: نانوایان در ایام تعطیل در خدمت مردم باشند و علاوه بر آن پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

وی با اشاره به اينكه واحدهای نانوايی مجاز به تعطيلی بيش از ۲ روز در ماه نيستند، تصریح کرد: اگر هر نانوايی بدون اطلاع قبلی و به صورت خودسرانه و خارج از ۲ روز تعيين شده نسبت به تعطيلی واحدصنفی خود اقدام كند، ضمن برخورد قانونی بر اساس مصوبه کار گروه فرعی آرد ونان استان گیلان از سهميه آرد آنها بار اول پنج درصد و در صورت تکرار ۲۰ درصد تا شش ماه  كسر می شود.

 

آهنی به بازرسی از واحدهای صنفی مرغ فروشی در شهرستان آستارا اشاره کرد و گفت: در این بازرسی مشترک که رییس اداره تعزیزات حکومتی، رییس اتحادیه قصابان، فرمانده بسیج اصناف و ماموران اداره صمت حضور داشتند برای ۵ واحد مرغ فروشی متخلف پرونده تشکیل و به تعزیزات حکومتی معرفی شدند.

 

وی در ادامه از افزایش محل های توزیع مرغ به نرخ دولتی خبر داد و افزود: مرغ به نرخ دولتی در ۴۰ واحد توزیع می شود.

 

آهنی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف نظير كم فروشی، گران فروشی و يا تعطيلی خارج از برنامه از سوی نانوايان مراتب را از طريق تماس با شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.

کد خبر 1040496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha