تحقق شعار سال، توطئه‌های اقتصادی دشمنان را ناکام می‌گذارد

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ایلام گفت: ناکام گذاشتن توطئه‌های اقتصادی و ناجوان مردانه دشمنان نظام در گرو تحقق شعار سال است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «عباس گوهری» در راستای اجرای طرح «همراه با محافظان نظم و امنیت» با حضور در جمع پرسنل ستاد انتظامی، کلانتری مرکزی و پلیس راهور شهرستان آبدانان ضمن تبریک سال نو و میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع)، اظهار کرد: امروز پلیس نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای در کشور ایران اسلامی ایفا میکند لذا بر آحاد جامعه لازم است که به نیروی انتظامی احترام بگذارند چرا که پلیس اجرا کننده قانون در جامعه است.

 

وی با بیان اینکه خوشبختانه با تلاش شبانه _روزی نیروهای مسلح امنیت بسیار خوبی در سطح استان ایلام حاکم است، افزود: بنابر سخنان اخیر رئیس محترم قوه قضائیه مبنی بر برخورد قاطع و پشیمان کننده با مخلان نظم و امنیت، لذا پلیس با هرگونه ناامنی در سطح شهرستان آبدانان و استان با رعایت تمام امور قانونی برخورد کند چرا که امنیت مطالبه بحق مردم است.

 

گوهری ادامه داد: تاکید جدی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور "حضرت حجت الاسلام والمسلمین بهرامی" سرکشی مداوم از همه مجموعه های نیروهای مسلح است که ضمن تقویت نقطه قوت آنان ضعف های آنها هم گوش زد و برطرف شود.

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ایلام با تاکید بر اینکه بنابر نامگذاری شعار سال از سوی رهبر عزیز انقلاب اسلامی مبنی بر " تولید، پشتیبانی ها و رفع موانع ها"، خاطرنشان کرد: مجموعه پلیس و قضایی استان با تمام توان، گوش به فرمان رهبر عزیز انقلاب اسلامی آماده تامین امنیت سرمایه گذارن در سطح استان هستند و از تولید سالم و نیاز جامعه با قدرت حمایت میکند.

 

وی با اشاره به اینکه جوانان باید رهنمودهای رهبر عزیز را الگو قرار دهند و در راستای تحقق شعار سال با تمام توان پای کار بیایند، تصریح کرد: اگر به معنای واقعی کلمه شعار سال در جامعه محقق شود قطعا توطئه‌های اقتصادی دشمنان نظام و انقلاب شکست خواهد خورد.

 

گفتنی است، در پایان این دیدار و سرکشی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ایلام با اهدا هدایا از سربازان وظیفه در حین خدمت تجلیل کردند.

کد خبر 1040506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha