طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه صومعه‌سرا در حال اجرا است

پورآقایی گفت: به مناسبت ایام نوروز طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه صومعه‌سرا در حال اجرا است.

«مهدی پورآقایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: طرح آرامش بهاری هر ساله در جوار متبرکه امامزادگان در سطح استان و شهرستان از ۲۸ اسفند تا ۱۵  فروردین برگزار می‌شود.

 

رییس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا افزود: با توجه به شرایط رنگ زرد شهرستان، درب امامزادگان در ایام نوروز ۱۴۰۰ باز است و اذان‌های یومیه از ماذنه‌های اماکن مذهبی پخش می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه در ۲ بقعه آقاسیدجعفرآقا صومعه‌سرا و آقاسیدابراهیم گوراب‌زرمیخ طرح آرامش بهاری اجرا می‌شود گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه  توسط زائران و خادمان الزامی است.

 

پورآقایی با اشاره به اینکه قبل از سال نو اقدام به ضدعفونی کردن و آراستگی و آماده‌سازی فضای بقاع متبرکه کرده‌ایم تصریح کرد: پخش مراسم تحویل سال از بلندگوهای بقاع متبرکه و مساجد به صورت زنده، پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری از بلندگوها، فضاسازی محیطی مناسب با ایام نوروز و اعیاد شعبانیه و اتمام عملیات عمرانی و جمع‌آوری وسایل و مصالح ساختمانی از دیگر کارها برای طرح آرامش بهاری بوده است.

 

رییس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: برپایی غرفه کودک، برپایی غرفه نقاشی و برپایی غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی و همچنین غرفه مشاوره وقف، اقامه نماز و مشاوره مذهبی در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

کد خبر 1040512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha