مسئولان  باید برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم  پای کار بیایند

اسماعیلی با بیان اینکه برای اینکه مردم در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند لازم است که مردم از طرف مسئولان احساس و درک شوند ،گفت: مسئولان بایدبرای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم پای کار بیایند.

مهدی اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر حضور مردم در انتخابات گفت: یکی از ویژگی های نظام جمهوری اسلامی ایران این است که تمامی انتخابات هایش روی حضور قاطبه مردم شکل می گیرد در واقع این از محاسن نظام جمهوری اسلامی است که همه مسائلش به انتخابات و شوراها گذاشته است.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای اینکه مردم در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند لازم است  که مردم از طرف مسئولان احساس و درک شوند و واقعیت مردم را مسئولان درک کنند.


وی ادامه داد: تاکنون و با گذشت بیش از چهل سال از انقلاب مردم در تمامی صحنه ها با حضور خودشان تکلیف شان را ادا کرده اند در حال حاضر این  مسئولان هستند که باید به وظیفه خودشان در راستای رسیدگی به مشکلات مردم عمل کنند ما باید مردم را در شرایطی قرار دهیم که از یک زندگی آبرومندانه برخوردار شوند .

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات تاکید کرد: مسئولان  بایدبرای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم  پای کار بیایند،متاسفانه به دلیل مشکلات معیشتی مردم احساس می کنند که مسئولان به فکر  حل مشکلات آنها نیستند و همین موضوع ممکن است که انتخابات را تحت تاثیر خودش قرار دهد.


وی خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم با حضور پرشور در انتخابات چه انتخابات ریاست جمهوری و چه میان دوره ای مجلس ،خبرگان رهبری و شوراها کسانی را که روحیه جهادی و انقلابی  انتخاب کنند.

کد خبر 1040522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha