موانع از سر راه تولیدکنندگان برداشته شود/ رسیدگی هرچه سریعتر به مسئله تعرض به دو دختربچه در گنبدکاووس

آیت الله نورمفیدی گفت: تولید الزاماتی دارد و باید پشتیبانی شود و موانع ای که به هر شکل و عنوانی بر سر راه تولیدکنندگان قرار دارد برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله «سید کاظم نورمفیدی» ظهر امروز (جمعه 6 فروردین) در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: امید باعث حرکت و تلاش می شود، امید لازمه زندگی است و رسول مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند بهترین عمل امت من امیدواری است، چرا که این امید انسان را به تلاش وا می دارد.

 

امام جمعه گرگان ادامه داد: مقام معظم رهبری نزدیک به ۱۰ سال است که سال را در  خصوص  مسائل اقتصادی و  معیشتی سال نامگذاری کردند و امسال شعار سال را «تولید، پشتیبانی و رفع موانع» نامگذاری کردند.

 


آیت الله نورمفیدی بابیان اینکه اگر کشور می خواهد مشکلاتش برطرف می شود باید به تولید توجه کنیم، یادآور شد: تولید باید گسترش پیدا کند و باید تولیدات ما بتواند با بازارهای جهانی رقابت کند.

 

وی افزود:  تولید الزاماتی دارد و باید پشتیبانی شود و موانعی که به هر شکل و عنوانی بر سر راه تولیدکنندگان قرار دارد برطرف شود.

 

امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد: بانک جهانی پول عنوان کرده که اقتصاد ایران در رتبه هجدهم دنیا قرار دارد و این به معنای این نیست که در زندگی مردم رفاه ایجاد شده ولی نشان می دهد که ایران قابلیت های زیادی در اقتصاد دارد.

 

آیت الله نورمفیدی متذکر شد: مقام معظم رهبری در سخنان خود تاکیداتی به داوطلب ریاست جمهوری داشتند و عنوان کردند که باید این جایگاه را درک کنند و مشکلات  کشور را بشناسند.

 

وی به تعرض به دو دختربچه در گنبدکاووس اشاره کرد و افزود: یکی از روستاهای گنبدگاووس حادثه ای اتفاق افتاد و از ساعت اولیه از شنیدن این خبر بسیار متاثر شدم و توصیه کردیم به مسئولان هر چه زودتر به این مسئله رسیدگی شود.

 

امام جمعه گرگان تاکید کرد: بسیاری از معاندان نظام تلاش کردند  که از این حادثه ای اتفاق افتاده بهره برداری داشته باشند ولی از علما و جوانان ترکمن که تسلیم این جوسازی ها نشدند باید تشکر کنیم.

 

کد خبر 1040554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha