سربازان گمنام امام زمان(عج) حافظ امنیت جامعه هستند

آیت الله فلاحتی با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج)، گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) حافظ امنیت جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» امروز (جمعه، ۶ فروردین) در خطبه‌های عبادی سیاسی نخستین نماز جمعه سال جاری که در مصلی امام خمینی(ره) رشت برگزار شد، با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: این شعار نشان از این است که تولید کننده داخلی آن طور که باید حمایت نمی‌شود لذا برای تحقق شعار سال همه باید تلاش کنند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه تولید باید در کشور رونق پیدا کند، تصریح کرد: باید از سرمایه گذارانی که ویرانگری زیست محیطی و فرهنگی ندارند، با آغوش باز استقبال شود تا تولید در استان گیلان توسعه یابد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فروش زمین‌های کشاورزی و تغییر کاربری این اراضی در روستاها، تاکید کرد: با این روندی که در فروش زمین‌های روستایی شاهد هستیم، روزی فرا می‌رسد که فرزندانمان در روستاها اسیر و برده ویلاسازان می‌شوند.

 

آیت‌الله فلاحتی همچنین با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت امام زمان (عج) به مردم به ویژه به سربازان گمنام امام زمان(عج)، خاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) حافظ امنیت جامعه هستند.

 

خطیب نماز جمعه رشت اظهار داشت: تقویت انتظار فرج، دعا برای سلامتی و تعجیل فرج امام زمان (عج)، دوست داشتن امام زمان از اعماق جان و رها نکردن توسل به امام زمان (عج) در نیایش ها از وظایف ما در غیبت است.

 

وی با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی، اذعان کرد: فرهیختگان و جوانان دنیای اسلام خوب می‌دانند که غده چرکین اسرائیل جنایتکار را نمی‌توان به رسمیت شناخت.

 

کد خبر 1040556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha