تجلیل از مهدی یاوران ۱۴۰۰ در شانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت

۱۷ نفر از مهدی یاوران و ولی یاوران ۱۴۰۰ در شانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت در مسجد مقدس جمکران مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، 17 نفر از مهدی یاوران در شانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت که امروز (جمعه، 6 فروردین) به همت مؤسسه آینده روشن و مراکز حوزوی و دانشگاهی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

در این مراسم که حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین پورسیدآقایی مدیر مؤسسه آینده روشن حضور داشتند، مهدی یاوران ۱۴۰۰ در حوزه های مختلف علمی، خدمات اجتماعی و رفاهی، حوزه دفاعی و نظامی، پزشکی و اقدامات عام المنفعه، تدوین و تألیف کتب و پایان نامه، هنر و سینما تجلیل شدند.

 

در این همایش، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدعبدالنبی موسوی فرد»، امام جمعه اهواز  به عنوان ولی یاور مورد تجلیل قرار گرفت، همچنین سردار «امیر علی حاجی زاده»، فرمانده هوا و فضای سپاه در کمک به سیل زدگان و عملیات موشکی به پایگاه نظامی آمریکا و دکتر «سعید نمکی» وزیر بهداشت و درمان در حوزه اجتماعی و تلاش در پیشگیری و مهار بیماری کرونا از دیگر تجلیل شدگان در این مراسم بودند.

 

دکتر «محمد مخبر دزفولی»، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و حجت اسلام والمسلمین «میرمعزی»، استاد و نظریه پرداز و ازپژوهشگران برتر و همچنین «مسعود ده نمکی» در حوزه فیلم و سریال مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

در این مراسم حجج اسلام والمسلمین «حسین الهی نژاد» مولف حوزه مهدویت، «سید محمدحسین راجی» مولف کتاب های گام تمدن ساز و صعود چهل ساله، «علی مویدی» مبلغ تخصصی حوزه مهدویت و در بخش پایان نامه های برتر مهدوی، «حسین صدیقی»، «سعید بخشی»، «سید مهدی موسوی»، «سید احمد موسوی» در عرصه تألیف، پایان نامه های مهدوی و آثار پژوهشی با رویکرد مهدویت نیز تجلیل شدند.

 

مرحوم «بهروز همتی» مسئول بنیاد مهدی موعود کرمانشاه و خانم «حسینی» مسئول بنیاد مهدی موعود از شهرک کنارک از دیگر تجلیل شدگان به عنوان مهدی یاوران بودند. همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد اسدی» فعال حوزه مهدویت و «علی طاعتی» فعال در حوزه سایت مهدوی به زبان عربی نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

در این همایش، لوح شانزدهمین همایش به خانواده مهدوی یاوران سال های گذشته از جمله شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دکتر فخری زاده تقدیم خواهد شد. همچنین در این مراسم، یاد و خاطره علامه مصباح یزدی (ره) گرامی داشته شد.

کد خبر 1040563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha