رفع سوء‌مدیریت‌ها برای تحقق شعار سال مورد توجه قرار بگیرد

حجت الاسلام مهدوی‌نژاد رفع سوء‌مدیریت‌ها برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان ، حجت الاسلام «غلامحسین مهدوی‌نژاد» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان ضمن تبریک سال نو به شعار سال؛ «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» که توسط رهبر معظم انقلاب نام‌گذاری شد، اشاره کرد وگفت:حمایت و خرید کالای داخلی و تولید کالای ایرانی باکیفیت مطلوب از مصادیق تحقق شعار سال ۱۴۰۰ است.

 

امام جمعه موقت سمنان با تأکید براینکه مردم با خرید کالای ایرانی به تولید کالای ملی کمک کنند ادامه داد: آنچه در شعار سال امسال توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، راهبردی است که به گشایش معیشت مردم می‌انجامد و گشایش معیشت مردم مطالبه چندین باره رهبر معظم انقلاب است.

 

وی برنامه‌ریزی و اقدام و عمل در رفتار و برنامه‌ها برای تحقق شعار سال را خواستار و بیان کرد: «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نشان از اهمیت اقتصاد دارد و این اهمیت نیازمند توجه مسئولان برای بهبود شرایط معیشتی و اقتصادی حاکم بر جامعه است.

 

حجت الاسلام مهدوی‌نژاد در ادامه به انتخابات،پیش رو اشاره داشت و تصریح کرد: مردم با شرکت در انتخابات در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

 

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه رئیس جمهوری پرمشغله‌ترین و مهمترین مسئولیت اجرایی است اضافه کرد: این مسئولیت در کنار بخش‌های مختلف مانند قضایی و نظامی نقشی تعیین‌کننده دارد.

 

وی با اشاره به قانون اساسی کشور، یادآور شد: مدیریت اجرایی کشور به دست ریاست جمهوری است و در بخش‌های مختلف رییس جمهوری دارای وظایف مهمی است.

 

حجت الاسلام مهدوی‌نژاد تصریح کرد: رئیس‌جمهوری با رای مردم انتخاب می‌شود و مسئولیت بخش‌های مختلف کشور را برعهده می‌گیرد و ضرورت دارد آحاد جامعه با مشارکت حداکثری در تعبین سرنوشت آینده کشور سهیم شوند.

 

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج)، اظهارکرد: ادیان مختلف معتقد هستند روزی جهان با ظهور منجی پر از عدل و داد می‌شود.

کد خبر 1040570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha