پشتیبانی لازمه رونق و جهش تولید است

حجت الاسلام حسینیان پشتیبانی را لازمه رونق و جهش تولیددانست وگفت: برای رونق و جهش تولید در جامعه باید نظام بانکی اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام سید «محمد حسینیان» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان ضمن تبریک سال جدید، به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر انقلاب به عنوان سال پشتیبانی و مانع زدایی از تولید،اشاره کردوگفت: تعابیر رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال جدید مبتنی بر آینده‌نگری و انتخاب آگاهانه است.

 

امام جمعه دامغان با بیان اینکه پشتیبانی لازمه رونق و جهش تولید است و برای رونق و جهش تولید در جامعه باید نظام بانکی اصلاح شود، افزود: باید قدرت خرید مردم افزایش پیدا کند چرا که اگر تولید در جامعه شکل نگیرد مردم فقیر می‌شوند.

 

وی با تأکید براینکه واردات بی رویه به تولید ضربه می‌زند ادامه داد: تقویت تولید در جامعه ضروری است و باید مانع زدایی از تولید با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی عملیاتی شود.

 

حجت الاسلام حسینیان در ادامه به دوازدهم فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی ایران نیز اشاره داشت و افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام معنوی است که برای نفی طاغوت امام راحل برخاست و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت.

 

امام جمعه دامغان با بیان اینکه تشکیل حکومت اسلامی آسان نیست و برای تشکیل و استقرار حکومت اسلامی خون‌های زیادی ریخته شد و همه مردم و روحانیت در تشکیل و استقرار این حکومت سهیم بودند، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی اندیشه‌های بلند امام راحل را در جامعه پیاده می‌کند و مردم دست از روحانیت بر ندارند و در تقویت حکومت اسلامی تلاش کنند.

 

وی به سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) اشاره داشت و گفت: حکومت امام زمان (عج) حکومت جهانی است و ویژگی ممتاز این حکومت این است که از مشرق تا مغرب پرچم عدل ایشان به اهتزاز در می‌آید.

کد خبر 1040578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha