همه در راستای محقق شدن شعار سال گام برداریم

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال«تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نامیده لازم است همه ما با تمام توان برای محقق شدن آن گام برداریم و تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» در خطبه های این هفته آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان که در محل مصلی برگزار شد بر حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی تاکید کرد.

 

امام جمعه بندر آستارا افزود: اگر سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت شوند رونق و افزایش تولید داخلی را شاهد خواهیم بود.

 

وی به شعار سال اشاره کرد و گفت:«تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» تنها منحصر به دولت نیست و همه باید در راستای تحقق آن سهیم باشیم و گام برداریم.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه قوه قضاییه دست زیاده خواهان در بخش های اقتصادی را باید کوتاه کند، خاطرنشان کرد: با محقق شدن این امر سرمایه گذاران و تولیدکنندگان، بدون دغدغه خاطر در این مسیر گام برخواهند داشت.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا به انتخابات پیش رو ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: انتخابات ضامن اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی اضافه کرد: شرکت در انتخابات و انتخاب درست بر اساس معیارهای مقام معظم رهبری زمینه ساز توسعه کشور است و باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه روی کارآمدن دولت بانشاط، انقلابی و کارآمد از تاکیدات مقام معظم رهبری است، افزود: در انتخاب فرد مورد نظرمان باید دقت کنیم و شخصی را انتخاب کنیم که دولت وی چنین ویژگی هایی را داشته باشد.

 

امام جمعه بندر آستارا به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص برجام اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: آمریکا باید تمام تحریم ها را یکجا بردارد.

کد خبر 1040582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha