مشارکت حداکثری در انتخابات کشور را در مسیر توسعه قرار می دهد

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه اظهارنظر در مورد بی اثر بودن رای در انتخابات برگرفته از حرف دشمن است، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات کشور را در مسیر توسعه قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام بارانی» در خطبه های نمازجمعه شهرستان زاهدان بیان داشت: داشتن محبت اهل بیت علیهم السلام در دل و محکم بودن رابطه ایمانی با خداوند ویژگی های یک جامعه مورد انتظار امام زمان(عج) است.

 

امام جمعه موقت زاهدان ادامه داد: ایران اسلامی و جریانات مقاومت خودشان را جامعه منتظر می دانند و به این حقیقت پی برده اند.

 

بارانی با اشاره به اینکه جامعه مهدوی قدرتمند از نظر معنوی و توان رزمی است، ادامه داد: منتظران واقعی در مبارزه با انحرافات و تحریفات در آمادگی و بصیرت هستند.

 

وی به دیدگاه وسیع رهبری نسبت به حوادث و مسائل مهم نظام و جوامع اسلامی اشاره کرد و افزود: رصد هوشمندانه نسبت به اقدامات دشمن داشته باشیم.

 

امام جمعه موقت زاهدان یادآور شد: حقیقت مهم این است که دشمن سالهاست جمهوری را در مضایقه قرار می دهد، راه علاج آن را رهبری مسئله حل مشکلات اقتصادی می دانند؛ به همین دلیل رهبری شعار امسال را تولید، پشتیبانی و مانع زدایی نامگذاری کردند زیرا راه علاج مبارزه با دشمن است.

 

 بارانی خاطرنشان نمود: دشمنان درصدد هستند با ناامید کردن مردم به اهداف شوم شان برسند که در این زمینه نقشه و توطئه کشیده اند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان سخت ترین تحریمها را  بر نظام و مردم تحمیل کرده اند، افزود: وقتی حرکت دشمن بشناسیم به موازات آن اقدام خنثی کننده خواهیم داشت.

 

امام جمعه موقت زاهدان ادامه داد: دشمن در مقام نظامی هیچ حرفی برای گفتن ندارد؛ دشمن ضعیف نیست بلکه ابزارات نظامی کشورمان با اتکای جوانان و دانشمندان به نقطه رسیده است که دشمن در عملکرد خودش در میدان رزم نا امید است.

 

بارانی یادآور شد: امروزه دشمن در میدان فرهنگی و اقتصادی حضور پیدا کرده و متاسفانه حرف برای گفتن دارد.

کد خبر 1040586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha