مداحی  که عمری حنجره اش معطر به نام سالار شهیدان و اهل بیت (ع)  بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد درگذشت فعال فرهنگی، مداح اهل بیت (ع) و مسئول پیگیری امور کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان گچساران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی درگذشت «سید نعمت اله حجازی اصل »، فعال فرهنگی، مداح اهل بیت (ع)، مسئول پیگیری امور کانون های فرهنگی و هنری مساجد، مسئول طرح چهره به چهره استان کهگیلویه و بویراحمد و همکار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران را تسلیت گفت.

 

در پیام تسلیت «محمدعلی پیرسبزی» آمده است.

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

خانوادهای محترم و داغدار حجازی و گرامی

درگذشت زودهنگام هنرمند فرهیخته، مداح اهل بیت (ع) که عمری حنجره اش معطر به نام سالار شهیدان و اهل بیت (ع) بود، همکار گرامی مان، فقید سعید «سید نعمت الله حجاز اصل»  ضایعه ای دردناک برای جامعه فرهنگی و هنری استان کهگیلویه و بویر احمد را رقم زد.

این مصیبتِ بزرگ و جبران ناپذیر موجی از تالم و تاثر را بر خانواده بزرگ فرهنگ و هنر استان مستولی نمود، چرا که همکاری دلسوز و هنرمندی وارسته از جمعمان رخت بربست.

ایام اندوه، خود فرصتی است برای جلایِ ثقالتِ دلِ درون و تعادلِ درونِ دل ،،، لزوم همنشینی با غم، گاهی به ناچار، خود چاره ای است که طبیعت بشری برایمان رقم می زند،

آرامش روحِ آن عزیز سفر کرده و صبر برای خانواده و دوستدارانش از خداوند بزرگ آرزومندیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجموعه همکاران و اهالی فرهنگ و هنر و رسانه

 استان کهگیلویه و بویر احمد

 

گفتنی است، «سید نعمت حجازی اصل»، مسئول پیگیری امور کانون های فرهنگی و هنری مساجد و از مداحان و فعالان فرهنگی شهرستان گچساران روز گذشته بر اثر عارضه قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

حجازی اصلی از کارمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران بود که ریاست کانون مداحان و شاعران آئینی گچساران و نیز مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان را نیز در کارنامه فعالیت خود داشت.

کد خبر 1040616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha