وظیفه مدیران «کار جهادی» است

بیکی گفت: مهمترین وظیفه مدیران در سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» فعالیت و کار کردن با رویکرد جهادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز شنبه (7 فروردین) در دیدار نوروزی امام جمعه و مدیران دستگاه های اجرایی تابعه جهاد کشاورزی شهرستان با فرماندار، اظهار کرد: نامگذاری سال ها توسط مقام معظم رهبری با دو هدف سیاست کلی برای مسئولین دولتی و حاکمیتی و مردم انجام می شود.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه بر اساس قانون اساسی تعیین سیاست ها و راهبردهای نظام توسط رهبری انجام می شود، گفت: رهبری به اَشکال مختلف این راهبرد را انجام می دهند که نامگذای سال یکی از این موارد است.

 

بیکی تصریح کرد: آحاد مردم و مسئولان دولتی و حاکمیتی باید تلاش و توجه ویژه ای به منظور تحقق شعار سال داشته باشند چراکه دشمنان تولید و اقتصاد ایران را نشانه گرفته اند.

 

وی با بیان اینکه موضوعات، مسائل و مشکلات بی شماری سد تولید هست، افزود: اما راهبرد کلی در دهه 90 تولید و اقتصاد است و حوزه جهاد کشاورزی و دامپروری در این زمینه تاثیرگذارتر هستند که باید با پشتیبانی و مانع زدایی ها، تولید بیشتر را رقم بزنند.

 

بیکی تصریح کرد: با وجود نارسایی ها؛ برای اینکه بتوانیم به یک نقطه قابل قبول در تولید برسیم، در وهله نخست باید مشکلات را شناسایی و برای آن برنامه عملیاتی تعیین و مسیر را انتخاب کنیم؛ همچنین باید مسیر تولید و رفع مشکلات را کوتاه کنیم که واژه های پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در شعار سال به فرآیند انجام و تسهیل تولید بر می گردد.

 

وی با بیان اینکه دستگاه های شهرستان نقش ویژه ای در برخورد و مواجه با تولید دارند، عنوان کرد: باید از فرصت های محدود حداکثر استفاده را داشته باشیم و کارآفرینان و سرمایه گذار را حمایت و پشتیبانی کنیم.

 

فرماندار نهبندان در پایان افق پیش روی شهرستان نهبندان را افق روشنی عنوان کرد و گفت: در کنار مقوله وحدت و انسجام بین مدیران دستگاه های مختلف؛ مهمترین وظیفه مدیران در سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» فعالیت و کار کردن با رویکرد جهادی است.

کد خبر 1040657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha