بازسازی مسجد و کمک به نیازمندان با همت اعضای کانون حضرت باقر (ع)

احمدیان از بازسازی مسجد شهید ایمانعلی کاظمی آبیک و کمک به نیازمندان این منطقه با تلاش و همت اعضای کانون حضرت باقر (ع) خبر داد.

«حسین احمدیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: یکی از اقدامات مهمی که توسط کانون فرهنگی هنری حضرت باقر (ع) صورت گرفته در حوزه بازسازی مسجد شهید ایمانعلی کاظمی آبیک است.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت باقر (ع) شهید ایمانعلی کاظمی آبیک ادامه داد: با مشارکت ۲۳ نفر از اعضای کانون که نوجوان، جوان و بزرگسال هستند کار بازسازی مسجد در حوزه های مختلف و طی سه ماه انجام شد.

 

وی عنوان کرد: اصلاح و برش نرده های مسجد، برق کشی و اصلاح نور، نقاشی فضای داخلی مسجد، آماده سازی و نصب محراب مسجد، نظافت فضای داخلی، نصب کتیبه های داخلی مسجد، سازماندهی و آماده سازی کتابخانه و فضای علمی مسجد، ساخت جامهری و جاقرآنی، فرش کردن مسجد و غیره از جمله اقدامات صورت گرفته توسط اعضای کانون حضرت باقر (ع) است.

 

احمدیان اعلام کرد: در کنار این اقدامات تیم های ورزشی فوتبال، تیراندازی و تنیس هم در کانون حضرت باقر (ع) مسجد شهید ایمانعلی کاظمی آبیک تشکیل شده تا اعضای کانون و افرادی که در مسجد حضور می یابند از برنامه های تفریحی هم بهره مند شوند.

 

وی با اشاره به اقدامات کانون حضرت باقر (ع) در کمک مومنانه توضیح داد: یکی دیگر از اقدامات این کانون در کمک به خانواده های نیازمند است که در آستانه عید نوروز بسته های معیشتی تهیه و در بین خانواده های محروم توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت باقر (ع) آبیک خاطر نشان کرد: همچنین با مشارکت خیران و اعضای کانون، به منظور کمک به خانواده های محروم و نیازمند به میزان ۶۰۰ هزار تومان با نانوایی محله قراردادی نوشته شده تا افراد نیازمندی که شناسایی شده اند با ارائه برگه مربوطه از طرح سفره مهربانی بهره مند شوند.

 

وی یادآور شد: مبلغ ۸۰۰ هزار تومان هم برای کمک به تأمین داروی چند خانواده نیازمند و یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هم بابت پول پیش خانه یکی از نیازمندان پرداخت شد.

 

کد خبر 1040680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha