ضرورت به تصویر کشاندن ابعاد حادثه بمباران شهر حسینیه برای همگان

حجت‌الاسلام شیرمهد با اشاره به اینکه در بمباران شهر حسینیه در هفتم فروردین سال ۱۳۶۳ حدود ۵۰ نفر از مردم مظلوم و بی‌گناه به شهادت رسیدند گفت: توجه و به تصویر کشاندن ابعاد این حادثه برای همگان ضرورت دارد.

«حجت‌الاسلام کرمعلی شیرمهد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با تشریح جزئیات حادثه بمباران شهر حسینیه اظهار کرد: شهر حسینیه در هفتم فروردین سال ۱۳۶۳ مورد بمباران هوایی از سوی رژیم بعثی قرار گرفت و حدود ۵۰ نفر از کودکان، زنان و مردم مظلوم و بی‌گناه این شهر قتل عام شدند و به شهادت رسیدند.

 

امام جمعه بخش الوارگرمسیری افزود: امروز مدعیان حقوق بشر غربی پشت سر آل‌سعود قرار گرفته‌اند که آل‌سعود هم مردم مظلوم منطقه از جمله یمن را مورد اصابت شدیدترین بمباران‌ها قرار می‌دهد و مردم این کشور را مظلومانه به شهادت می‌رساند.

 

وی با بیان اینکه لازم است بیشتر به موضوع قتل عام مردم بی‌گناه شهر حسینیه در حادثه بمباران هفتم فروردین سال ۱۳۶۳ توجه و پرداخته شود اذعان کرد: به تصویر کشاندن ابعاد این حادثه برای همگان ضرورت دارد تا چهره اصلی و واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر غربی مشخص و نقاب آنها برداشته شود.

 

کد خبر 1040699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha