کاندیداهای شورای اسلامی از تبلیغات زود هنگام پرهیز نمایند

هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان اردبیل با صدور اطلاعیه ای از کاندیداهای شورای اسلامی خواست از هرگونه فعالیت های انتخاباتی زود هنگام در فضای مجازی و حقیقی پرهیز نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، روابط عمومی و امور رسانه هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان اردبیل با صدور اطلاعیه ای از کاندیدا های شورای اسلامی شهرها و روستاهای استان خواست جهت ایجاد فرصت برابر برای همه کاندیداها از هرگونه فعالیت های انتخاباتی زود هنگام در فضای مجازی و حقیقی پرهیز کرده و تابع قانون باشند.

 

در متن کامل این اطلاعیه آمده است:

 

«بسم الله الرحمن الرحیم»

یکی از برجسته ترین مظاهر دموکراسی در هر کشوری، انتخابات است. فرایندی که مشارکت توده مردم را در تعیین سرنوشت سیاسی خویش به دنبال داشته و به آنها این امکان را می دهد تا در چارچوب ضوابط از پیش تعیین شده، نسبت به برگزیدن نمایندگان خود در اداره امور شهر و روستا اقدام کنند.

 

به اطلاع کلیه کاندیدا های محترم شورای شهر و روستا های استان اردبیل می رساند؛ به منظور ضابطه مند شدن تبلیغات کاندیداهای انتخابات و به موجب ماده ۵۶ و بند ۷ ماده ۶۵ قانون انتخابات، هر گونه فعالیت پیش از مهلت قانونی تبلیغات ممنوع بوده و در صورت عدم رعایت در بررسی صلاحیت ها لحاظ خواهد گردید.

 

لذا انتظار می رود کلیه کاندیدا های محترم جهت ایجاد فرصتی یکسان برای همه از هرگونه فعالیت های انتخاباتی در فضای مجازی و حقیقی پرهیز نموده و تابع قانون باشند.

 

روابط عمومی و امور رسانه هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان اردبیل

کد خبر 1040750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha