مجلس شورای اسلامی باید برای تولید بسترهای لازم را فراهم آورد

حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی باید برای تولید بسترهای لازم را فراهم کنند گفت: طرح سوال و تذکراتی که در مجلس وجود دارد بعضا به صورت جدی دنبال نمی‌شود و بیشتر برای گرفتن امتیازاتی برای حوزه انتخابیه هر فرد است.

«حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: در چند سال اخیر با توجه به اهمیت موضوع اقتصادی مقام معظم رهبری سال ها را با عناوین اقتصادی نامگذاری کرده اند که دلیل آن خلأ است که در مسائل اقتصادی وجود دارد.

 

استاد حوزه های علمیه خوزستان با بیان اینکه تاثیرات خلأ اقتصادی در مسائل اجتماعی، فرهنگی و ... مشاهده می شود افزود: خوشبختانه شاهد هستیم که قوه قضاییه تحولی در زمینه های مختلف ایجاد کرده و در موضوع تولید ورود متفاوتی داشته است.

 

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی باید برای تولید بسترهای لازم را فراهم آورد اضافه کرد: طرح سوال، تذکرات و ... که در مجلس شورای اسلامی وجود دارد بعضا به صورت جدی مشاهده نمی شود و بیشتر برای گرفتن امتیازاتی برای حوزه انتخابیه هر فرد انجام می شود، با توجه به فرموده مقام معطم رهبری که مجلس در خط مقدم کارها است لازم است که مجلس شورای اسلامی توجه ویژه ای به تولید داشته باشد.

 

حجت الاسلام حسن زاده یکی از مهمترین علت های کاهش اعتماد عمومی به سخنان مسئولان را هماهنگ نبودن حرف و عمل دانست و عنوان کرد: یکی از مهمترین دلایل کاهش اعتماد عمومی این است که خوب حرف می زنیم اما خوب عمل نمی کنیم، امیدواریم در این سال بهتر از گذشته و بدون درگیری های جناحی خواسته های مقام معظم رهبری تحقق یابند.

 

استاد حوزه های علمیه های خوزستان در پایان با اشاره به انتخابات خردادماه سال جاری تصریح کرد: نباید در تبلیغات انتخابات شاهد تضعیف نظام باشیم که همین مورد خوراکی برای رسانه های بیگانه خواهد شد، امیدواریم با متانت و احترام خواسته های رهبری را به نحو مطلوبی جامه عمل بپوشانیم.

 

کد خبر 1040777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha