کاروان «آوای زمینه سازان ظهور» به همت گروه سرود کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) برپا می شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) گفت: کاروان «آوای زمینه سازان ظهور» همزمان با میلاد با سعادت امام زمان (عج) و به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همت گروه سرود این کانون برپا می شود.

«رسول مجرد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کاروان «آوای زمینه سازان ظهور» همزمان با میلاد با سعادت امام زمان (عج) و به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همت گروه سرود این کانون برپا می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: این ویژه برنامه با حضور گروه سرود در پیاده راه اسفریس عالی قاپوی اردبیل سرودهای با موضوعات مهدویت و ظهور را زمزمه خواهند کرد.

 

وی اظهار داشت: این حرکت فرهنگی با زمزمه دعای فرج برای ظهور حضرت قائم (عج) همراه خواهد بود تا گردشگران نوروزی نیز در برنامه های فرهنگی نیمه شعبان مشارکت داشته باشند.

 

مجرد یادآور شد: رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در این حرکت فرهنگی بیش از پیش برای فرهنگ سازی آن مورد تاکید است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) افزود: این ویژه برنامه فرهنگی و معنوی با مشارکت سپاه و ستاد هماهنگی کانون های مساجد صورت خواهد گرفت و تاکنون در برنامه های ماه رجب و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی نیز این گروه سرود با تشکیل کاروان های مختلف تلاش کرده است تا روحیه انقلابی و جهادی را در بین اقشار مختلف مردم زنده نگه دارد.

 

کد خبر 1040782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha