وضعیت قرمز شهرستان بروجرد در پی شیوع بیماری کرونا

کوشکی با اشاره به اینکه شهرستان بروجرد در وضعیت قرمز ناشی از بیماری کرونا قرار دارد، گفت: شهرستان های خرم آباد، ازنا، الیگودرزو دورود در وضعیت نارنجی قرار گرفته اند.

« مریم کوشکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:  هم اکنون 204 بیماری مبتلا به بیماری کرونا و یا مشکوک به کرونا در مراکز بیمارستانی استان لرستان بستری هستند.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه خطر پیک چهارم کرونا استان لرستان را تهدید می کند، افزود: هم اکنون پنج شهرستان استان در وضعیت قرمز و زرد ناشی از بیماری کرونا قرار دارند.

 

وی با بیان اینکه شهرستان بروجرد در وضعیت قرمز ناشی از بیماری کرونا قرار دارد، ادامه داد: شهرستان های خرم آباد، ازنا، الیگودرز و دورود در وضعیت نارنجی قرار دارند.

 

کوشکی ادامه داد: شهرستان های  پلدختر، کوهدشت، دلفان، سلسله، رومشگان و چگنی در وضعیت زرد ناشی از بیماری کرونا قرار دارند.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود:  تا کنون 73 هزار و 626 لرستانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند و یک هزار و 376 نفر به دلیل ابتلا به این بیماری منحوس جان خود را از دست داده اند.

 

وی افزود: بر همین اساس از تمامی مردم شریف استان تقاضا می شود، در خصوص رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و استفاده مداوم از ماسک، کاهش تردد های غیر ضروری شهری و مسافرت های بین شهری و به ویژه عدم حضور در تجمعات خطر آفرین اهتمام بیشتری را اعمال نمایند.

 

کوشکی اظهار کرد: با توجه به‌ شرایط پر ریسک استان، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های اعلام شده، موجب بازگشت کل استان به شرایط قرمز و افزایش تعداد مبتلایان و مرگ و میر می شود.

 

کد خبر 1040784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha