نامگذاری امسال توسط رهبری تاکید ویژه بر گره‌ گشایی در امر  رفع موانع تولید است

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: نامگذاری امسال توسط رهبری تاکید ویژه بر گره‌ گشایی در امر تولید و رفع موانع تولید است و باید با تلاش بیشتری در این بخش تلاش شود تا کارها بر زمین نماند.

حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لائینی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران با اشاره به شعار «تولید، پشتیبانیها و مانع زداییها » در سال جدید اظهار کرد: چند سالی است که شعار سال، حول محور تولید است و باید در این راستا با دقت نظربیشتری وارد عمل شد و برای تولید داخلی تلاش کرد.

 

امام جمعه نکا افزود: رهبری با این نامگذاری و تاکید مجدد بر تولید در واقع بر تولید بیشتر تاکید داشتند و مفهوم این نامگذاریها این است که انتظارات معظم له در خصوص تولید و جهش تولید، برآورده نشده است.

 

وی گفت: مردم ما در سال گذشته در چهار جبهه مبارزه می کردند؛ جبهه ویروس کرونا، جنگ در مقابل فشار حداکثریِ استکبار جهانی، مساله اقتصادی و معیشت مردم و بی تدبیری برخی از مسئولان جبهه هایی بود که مردم با آن مبارزه کردند.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی افزود: در سال گذشته و با افزایش تحریم ها و مشکلات استکبار جهانی، سختیهای زیادی را بر مردم ایران تحمیل کرد و مردم در بخش اقتصادی و معیشت هم دچار مشکلات فراوان شدند و عرصه بر بسیاری از مردم تنگ شد.

 

امام جمعه نکا با اعلام اینکه  آخرین جبهه مبارزه مردم در سال گدذشته، مبارزه با بی تدبیری های برخی مسئولان بود؛ خاطر نشان کرد:مردم از برخی از مسئولان  انتظارات بیشتری داشتند تا همراه و همگام آنان باشند و همچنان که در بسیاری از مشکلات مردم در کنار آنان بودند؛ اکنون هم در فشارهای اقتصادی مسئولان مردم را تنها نگذارند.

 

 وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات در سال جاری یادآور شد: امیدوارم در انتخابات آینده، مردم ما با چشمانی باز، فردی را انتخاب کنند که دلسوز نسبت به نظام و مردم باشند و در رفع مشکلات مردم بکوشند.

کد خبر 1040856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha