تحقق شعار سال مقام معظم رهبری در گرو تلاش همگانی است

شریعتی گفت: تحقق شعار سال مقام معظم رهبری « تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی» در گرو تلاش همگانی همه مسئولان، نخبگان، جوانان و مردم است.

«غلامرضا شریعتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: مقام معظم رهبری با انتخاب شعار سال هر ساله به فکر رفع مشکلات مردم است و باید در این راستا همه ما گوش به فرمان رهبری باشیم.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: حداقل حدود یک دهه است که شعار هر سال در زمینه تولید، حمایت از کالای ایرانی و پشتیبانی از سرمایه های مادی و معنوی کشور است.

 

وی گفت: مجلس در تلاش است با تصویب قوانین مناسب بتواند بیش از گذشته از توان تولیدکنندگان داخلی بهره بگیرد و در این راستا با تمام توان وارد عمل می شویم.

 

شریعتی با اعلام اینکه تحقق شعار سال مقام معظم رهبری « تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی» در گرو تلاش همه مسئولان، نخبگان، جوانان و مردم است؛ خاطر نشان کرد: همه ما باید امسال بیش از گذشته در عمل به فرامین رهبری و جهش تولید حرکت کنیم و براساس توان داخلی برای رفع مشکلات اقدام شود.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اهمیت تولید داخلی بر اقتصاد کشور برکسی پوشیده نیست؛ تصریح کرد: با تکیه بر تولیدات داخلی می توان بر تحریم ها نائل آمد و برای قطع وابستگی ها تلاش کرد.

 

وی یادآور شد: تولید داخلی و رفع موانع تولید از تاکیدات رهبری است و شعار سال امسال توسط رهبری، شعار انقلابی برای  جهش تولید است و باید با حمایت همه‌جانبه و رفع موانع برای تحقق این مهم تلاش کرد.

کد خبر 1040859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha