دکل های مخابراتی(بی تی اس) دو روستای قوشخانه و شیرغان تا پایان تعطیلات نوروزی راه اندازی می شود

فرماندار فاروج گفت: شرایط جوی مانع راه اندازی (بی تی اس) روستای قوشخانه و شیرغان شده که به شرط مساعد شدن هوا تا پایان تعطیلات نوروزی این دو طرح به بهره برداری می رسد.

«ابوالحسن نجفی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: وعده ما به مردم  راه اندازی 9 سایت بود که از این تعداد پیش از سال نو، 5 دکل نصب و سه سایت آماده بهره برداری شد و با برطرف شد مشکل فنی روستای زینکانلو، تا پایان اردیبهشت ماه رسیدن به شاخص 98 درصدی در این حوزه محقق می شود.

 

 

فرماندار فاروج گفت: برخورداری روستای ریزه از پوشش تلفن همراه که در شمار این روستاها بوده در گرو انجام حفاری است که از سوی پیمانکار باید انجام شود.

 

 

وی افزود: اجرای طرح روستای زینکانلو هم با برطرف شدن مشکل فنی بعد از تعطیلات نوروزی انجام می شود.

 

 

فرماندار فاروج با اشاره به اینکه در روستاهایی مثل تبریان، قلعه صفا و خسرویه نقطه های کور داریم، گفت: تا پایان خرداد ماه امسال علاوه بر  برخورداری از اینترنت، استفاده از نسل چهارم آن هم در دستور کار است.

 

 

تا پیش از این از 59 روستای بخش مرکزی فقط 23 روستا دارای پوشش تلفن همراه بود که از این تعداد 11 روستا از خدمات اینترنت بهره می بردند.

 

 

در بخش خبوشان هم از 23 روستا، فقط روستای قلعه صفا از پوشش تلفن همراه محروم  است و سه روستا در این بخش از اینترنت همراه اول و چهار روستا از اینترنت (ای دی اس ال)  محروم است.

 

 

کد خبر 1040893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha