بنیاد فرهنگی مهدی موعود عجل الله تعالی کرمان جشنواره سبک زندگی مهدوی را در طول چهارفصل برگزار می کند

مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود عجل الله تعالی کرمان گفت: جشنواره سبک زندگی مهدوی برای گروه های مختلف در طول چهارفصل برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام مهدی عرب پور، یکشنبه(۸ فروردین) در دیدار با استاندار کرمان ضمن توضیحاتی در خصوص دفاتر بنیاد مهدویت در استان ها به تشکیل شورای سیاست گذاری هم اشاره و بیان کرد: یکی موارد پیشنهادی این شورا در استان برگزاری جشنواره سبک زندگی مهدوی است.

 




مدیربنیادفرهنگی مهدی موعود عجل الله تعالی استان کرمان افزود: پس از طرح این پیشنهاد، ستاد این جشنواره با حضور کارشناسان تشکیل و دو کارگروه پژوهشی و جشنواره ها در دانشگاه ها و ارشاد اسلامی برای برگزاری این جشنواره تشکیل شد.

 




وی ادامه داد: با توجه به‌ واقع شدن دو نیمه شعبان در سال ۱۴۰۰ مصوب شد جشنواره سبک زندگی در قالب چهار جشنواره یعنی در هر فصل یک جشنواره، برگزار شود که در جشنواره پایانی- زمستانه- برندگان چهار فصل معرفی و جوایز ارزنده ای به آنها اهدا خواهد شد.

 




حجت الاسلام عربپور با بیان اینکه جشنواره با "سبک زندگی مادر و کودک مهدوی" در فصل بهار آغاز می شود؛ گفت: جشنواره های سبک زندگی نوجوان مهدوی، سبک زندگی جوان مهدوی و همسران مهدوی به ترتیب در تابستان، پاییز و زمستان برگزار می شود.
 




وی ادامه داد: دبیرخانه این جشنواره در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بخش های مختلف عکس، موشن گرافیک، فیلم کوتاه، شعر و ... تشکیل شد.
 

 



محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان هم طی سخنانی با بیان اینکه هم اکنون مراحل پایانی "جشنواره نماز؛ نیاز انسانی" در حال برگزاری است؛ در ادامه افزود: مجری جشنواره سبک زندگی مهدوی بخش غیردولتی است.



وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش غیرحرفه ای و حرفه ای طراحی شده؛ گفت: بخش غیرحرفه ای برای عموم و کودکان است. 

کد خبر 1040938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha