مراسم احیای شب نیمه شعبان در گیلان برگزار می‌شود

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در شهرهای رشت و لاهیجان، گفت: این مراسم از ساعت ۲۴ در مهدیه رشت و از همین ساعت در مسجد جامع لاهیجان نیز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «سعید مهدوی» با اشاره به فرارسیدن میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، گفت: مراسم احیای شب نیمه شعبان طبق روال سال‌های گذشته در شب میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود(عج) در مساجد منتخب شهرهای استان گیلان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، افزود: مراسم احیای شب نیمه شعبان در رشت با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین «محمد مدنی» از خطبای برجسته شهر همراه خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: این مراسم همچنین با مداحی ذاکر اهل بیت(ع)، حاج محسن حامدی از ساعت 24 روز یکشنبه( 8 فروردین) 1400 در مهدیه رشت برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: مراسم احیای شب نیمه شعبان در رشت به همت هیئت رزمندگان اسلام رشت و انجمن انصار المهدی مهدیه رشت تدارک دیده شده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری مراسم شب احیای نیمه شعبان در لاهیجان، اظهار کرد: در این مراسم حجت الاسلام «علی صادق‌نژاد»، رئیس حوزه علمیه لاهیجان سخنرانی می‌کند.

 

وی تاکید کرد: در این مراسم، بخش ویژه پرسش و پاسخ با حضور حجت الاسلام و المسلمین «سید جواد سلیمانی» امام جمعه لاهیجان نیز برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه مراسم احیای شب نیمه شعبان لاهیجان با نوای «حاج محمود لطفی نیا» از قاریان بین المللی قرآن کریم همراه است، اذعان کرد: این مراسم از ساعت 24 روز یکشنبه( 8 فروردین) 1400 در مسجد جامع لاهیجان آغاز می‌شود.

کد خبر 1040939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha