پویش مردمی "هر خانه یک پرچم" در شهربابک توسط خادمیاران رضوی اجرا شد

در آستانه میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (ع) خادمیاران رضوی پویش "هر خانه یک پرچم" را به منظور ترویج فرهنگ مهدویت و توسل به امام مهدی (عج) در شهرستان شهربابک اجرایی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ کانون خادمان رسانه ای امام رضاعلیه السلام در استان گزارش داد: نیمه شعبان نزدیک است؛ روزی که به زادروز خلف صالح اولیا، وارث انبیا و اوصیا، حجت خدا، و حضرت بقیة اللّه الاعظم آراسته شده است.

 

 

 

با آمدنش غبار از چهره ها برخواهد گرفت و زادروزش نه تنها مژده‌ای برای نور و روشنایی که زدودن غم از دل‌ها است تا نظر به سوی او کنیم.

 

 

 

به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور و جلوگیری از تجمعات و رعایت پروتکل های بهداشتیپویش " هرخانه یک پرچم " برای ایجاد فضایی معنوی و مزین کردن سردرب منازل و مساجد و اماکن مذهبی به نام مبارک حضرت حجت (عج) در آستانه نیمه شعبان توسط خادمیاران رضوی شهربابک اجرا شد.

 

 

 

هدف خادمیاران از اجرای این پویش همگانی ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه، تعظیم شعائر مذهبی و توسل به امام زمان (عج) در جشن نیمه شعبان است.

 

 

 


خادمان امام هشتم (ع) با همکاری موسسه فرهنگی سردار شهید علویان با راه اندازی این پویش، اقدام به نصب پرچم های مزین به نام "یاصاحب الزمان" کرده و خیابان ها و معابر و مساجد سطح شهرستان را برای میلاد امام زمان (عج) آماده سازی کردند.

کد خبر 1040998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha