کمبود مرغ در بازار ایلام وجود ندارد/ عرضه مرغ در  ۸۰ نقطه استان

معاون امور بازرگاني و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان ایلام از تلاش های شبانه روزی در راستای تامین و توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،« سعید شریفی» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: با تدابير انجام شده خوشبختانه در امر ذخیره سازی و تامین کالاهای اساسی هیج گونه کمبود در بازار نیست و ذخیره سازی و عرضه مرغ منجمد انجام شده توسط سازمان صمت در روزهای اخیر در راستای روان سازی چرخه توزیع از معیشت مردم ورفع التهاب کالا بوده است.

 

معاون سازمان صمت استان در خصوص عرضه مرغ کشتار روز در استان، یادآور شد: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور قیمت مرغ برای مصرف کننده ۲۰۴۰۰تومان میباشد و در این ایام روزانه بیش از پنجاه تن مرغ کشتار روز در سطح استان توزیع می گردد.

 

وی گفت: با توجه به افزایش مصرف سرانه مرغ در سراسر کشور و از طرفی با توجه حجم بالای مسافران نوروزی به استان مصرف مرغ استان نسبت به شرایط عادی سال چند برابر شده است،انتظار میرود مردم در این شرایط جهت رعایت همه شهروندان عزیز به میزان مصرف مورد نیاز خریداری کنند تا انشاالله در این ایام با کمبود مرغ مواجه نشویم.

 

وی تعداد مراکز توزیع در مرکز استان را بالغ بر20نقطه اعلام کرد و افزود:  روزانه ۵۰ تن مرغ کشتار روز در سطح استان ایلام توزیع می شود.

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان ایلام  خاطرنشان کرد: تلاش‌های شبانه روزی در راستای تامین و توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در سطح استان انجام می شود.

کد خبر 1041001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha