توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان روستایی شهرستان آران و بیدگل

مسئول گروه های جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی کانون فرهنگی رهروان وصال آران و بیدگل از توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در بین نیازمندان روستایی بخش کویرات این شهرستان خبر داد.

احمد مرشدی بیدگلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه میلاد خجسته امام زمان(عج) ۲۰۰ بسته معیشتی از سوی کانون فرهنگی رهروان وصال شهرستان آران و بیدگل در بین نیازمندان توزیع شد.

 

مسئول گروه های جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی کانون فرهنگی رهروان وصال آران و بیدگل افزود: این بسته ها به همت جوانان این کانون با همکاری و مشارکت خیرین، آماده سازی و در بین نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری کرونا در ۶ روستای بخش کویرات این شهرستان توزیع شد.

 

مرشدی افزود: هر بسته معیشتی در قالب ۹ قلم کالای ضروری به ارزش دو میلیون ریال شامل برنج، روغن، خرما، ماکارونی، قند، رب گوجه فرنگی، لوبیا و نخودفرنگی است.



مسئول گروه های جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی کانون فرهنگی رهروان وصال آران و بیدگل با بیان اینکه در این بسته ها علاوه بر مواد غذایی، مسابقه فرهنگی به استقبال ظهور و دعای هفتم صحیفه سجادیه هم پیوست شده است، افزود: در مجموع برای اجرای این طرح ۴۰۰ میلیون ریال از سوی مردم و خیّران هزینه شده است.



کانون فرهنگی رهروان وصال آران و بیدگل از جمله کانون های تخصصی حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که با اتکا به کمک های خیر و خداپسندانه مردمی در طول سال علاوه بر فعالیت های فرهنگی و مذهبی به نیازمندان و محرومان جامعه کمک می کند.

 

اقدامات این گروه در راستای خدمت رسانی و محرومیت زدایی در حوزه فرهنگی، معیشتی و پوشش کمک تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند است.



شهرستان آران و بیدگل با ۱۰۷ هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان و ۲۱۵ کیلومتری از مرکز این استان واقع شده است./

کد خبر 1041012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha