دستگاه‌های اجرایی نگاه سلیقه‌ای نسبت به سرمایه‌گذاران نداشته باشند

سلیمانی دشتکی با تاکید بر برنامه ریزی برای راه‌اندازی کارگاه های تولید فولاد در ناحیه صنعتی رامهرمز گفت: دستگاه‌های اجرایی نگاه سلیقه‌ای نسبت به سرمایه‌گذاران نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» امروز (یکشنبه ۸ فروردین) در نشست بررسی مشکلات شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر که در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: یکی از وظایف حاکمیتی دولت در حمایت از سرمایه گذاران، فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای کاهش آمار بیکاری است.

 

استاندار خوزستان افزود: از شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع برق خوزستان خواسته می‌شود برق مورد نیاز، زمان ساخت و تولید کارخانجات فولاد در ناحیه صنعتی رامهرمز را تامین کنند.

 

وی عنوان کرد: باید توجه داشت که رویه‌های حمایت از سرمایه‌گذاران در تمام کشور واحد و به یک شکل هستند و برهمین اساس هیچ دستگاه اجرایی اجازه تفسیرهای سلیقه‌ای ندارد.

 

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: در همین راستا پست برق مورد نیاز واحدهای تولید فولاد در ناحیه صنعتی رامهرمز با مشارکت سرمایه‌گذاران، شرکت برق منطقه‌ای و همچنین منابع دولتی در مدت ۲ سال ساخته خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: برای تسریع در عملیات اجرایی ساخت این کارخانجات، برق مورد نیاز این واحدها از نزدیک ترین شبکه برق به محل این واحدهای تولیدی تامین خواهد شد.

 

در این جلسه که بیش از سه ساعت به طول انجامید مهمترین مشکلات شهرستان های رامهرمز و رامشیر در بخش های زیرساختی شامل آب شرب، آب کشاورزی، راه ها، مسایل عمرانی و صنعتی، بهداشت و درمان، آموزش، شهرداری ها و ... مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص پیشرفت پروژه های مختلف زمانبندی و تقسیم کار میان دستگاه ها تعیین شد. 

 

کد خبر 1041032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha