طرح‌های اشتغال مددجویان کمیته امداد استان سمنان افزایش یافت

مسعودیان راد از افزایش طرح‌های اشتغال سال ۹۹ نسبت به سال قبل خبردادوگفت: در سال گذشته، سه هزار و ۵۶۴ طرح اشتغال‌زایی شهری و روستایی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزالری شبستان از سمنان،« محسن مسعودیان راد » در جمع خبرنگاران به صورت ویدئوکنفرانس با بیان اینکه در سال ۹۹، سه هزار و ۵۶۴ طرح اشتغال‌زایی شهری و روستایی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان به اجرا درآمده است گفت: طرح‌های اشتغال سال گذشته نسبت به سال قبل از آن ۴۷ درصد افزایش یافت.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان هدف از حمایت این طرح‌ها را برای اجرا، توانمند سازی خانوار تحت پوشش دانست وافزود: میزان اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی بیش از تعهد کمیته امداد استان سمنان در سال ۹۹ بوده و در واقع باید گفت بر اساس آمارها ۱۰۳ درصد از تعهد اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در سطح استان طی سال ۹۹ محقق شد که این روند در سال ۱۴۰۰ نیز پیگیری خواهد شد.

 

مسعودیان راد گفت: در سال ۹۸ میزان طرح‌های اشتغال استان سمنان و تعهد اشتغال در این زمینه نزدیک به یک هزار و ۸۰۰ مورد بود که در سال ۹۹ با جهش خوبی به بیش از سه هزار و ۵۰۰ طرح رسید.

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه اعتبارات اشتغال کمیته امداد استان سمنان در سال ۹۹ نسبت به سال قبل از آن ۴۳ درصد رشد داشت، گفت: این افزایش اعتبار سبب شد که بتوانیم در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی برای مددجویان استان موفقیت‌های بهتری کسب کنیم.

 

وی با بیان اینکه کمیته امداد پس از تصویب، حمایت و اختصاص تسهیلات و اعتبارات برای طرح‌های اشتغال مددجویان در سطح استان، آنها را رها نکرده و مورد حمایت قرار می‌دهد، بیان کرد: علاوه بر دوره‌های آموزشی و مهارتی، هفت هزار و ۶۸۸ طرح تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان در سال ۹۹ مورد نظارت نیز قرار گرفتند همچنین ارائه چهار هزار و ۵۰۹ مشاوره شغلی نیز به مددجویان و کارآفرینان از دیگر اقدامات حمایتی کمیته امداد در سال ۹۹ بوده است.

کد خبر 1041043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha