اردوگاه ‌«قدس» در جهرم کلنگ زنی شد

آئین کلنگ‌زنی ساخت «اردوگاه قدس» سپاه شهرستان جهرم با حضور سردار بوعلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، امروز (یکشنبه ۸ فروردین) آئین کلنگ زنی ساخت اردوگاه «قدس» سپاه شهرستان جهرم با حضور بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس، رضایی کوچی نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و زاهدیان مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس برگزار شد. 

 

سردار «یدالله بوعلی» در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم به ویژه «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» و تبریک میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج، از ضرورت احداث اردوگاه قدس سپاه جهرم جهت برگزاری آموزش های میدانی خبر داد و افزود: با همکاری مسئولین شهری و استانی هر چه سریعتر این اردوگاه به بهره برداری برسد. 

 

فرمانده سپاه فجر استان فارس با تأکید بر نیاز مبرم برنامه های آموزشی بسیج به مکانی مجهز و در خور شأن، تا بتوان نیروهای زبده و خبره ای را جهت دفاع از کیان جمهوری اسلامی تربیت نمود، اظهار داشت: با حضور در شهرستان جهرم برنامه های دیگری از جمله سرکشی از پایگاههای مقاومت، افتتاح مسجد و حسینه، افتتاح مرکز فضای مجازی بسیج شهرستان جهرم و دیدار با فرمانده تیپ نیروی مخصوص المهدی (عج) نیز در دستور کار قرار دارد. 

 

وی در پایان گفت: اردوگاه «قدس» سپاه شهرستان جهرم در زمینی به مساحت 53 هکتار با همکاری ادارات و مسئولین استانی و شهرستانی، جهت آموزش های نظامی بسیج، احداث می شود.

کد خبر 1041064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha