شعبه بنیاد خیریه «آبشار عاطفه‌ها» در مراغه افتتاح شد

شعبه بنیاد خیریه «آبشار عاطفه‌ها» در آستانه فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت حضر مهدی(عج) در مراغه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «محمدتقی پورمحمدی» امروز در مراسم افتتاح شعبه بنیاد خیریه «آبشار عاطفه‌ها» در مراغه اظهار داشت: این شهرستان دارای سازمان‌های مردم‌نهاد و انجمن‌های خیریه متعددی است که در زمینه های مختلف کمک حال محرومان جامعه هستند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: وجود بنیادهای خیریه و سازمان‌های مردم‌نهادی که برای حمایت از اقشار نیازمند و خانواده‌های بی‌بضاعت فعالیت می‌کنند، زمینه‌ساز رفع بخشی از مشکلات اجتماعی و اقتصادی است.

وی ادامه داد: تلاش عده‌ای از خیران و دلسوزان جامعه با تشکیل نهادهای حمایتی در سال‌های پس از هشت سال دفاع مقدس با احداث مراکز حمایتی و دارالایتام سرعت بیشتری یافته است.

امام جمعه مراغه از مشارکت خیران این شهرستان در اهدای یک قطعه زمین برای احداث دارالایتام خبر داد و گفت: امیدواریم کار احداث مرکز نیز با همت خود خیرین آغاز شود.

همچنین فرماندار شهرستان مراغه در سخنانی اظهار داشت: وجود سرمایه‌های اجتماعی از جمله سازمان‌های مردم‌نهاد و خیریه از شاخص‌های اصلی توسعه بوده و این امر در سال‌های اخیر با رشد چشمگیری در سراسر کشور همراه بوده است.

سیدعلی موسوی افزود: اجرای طرح کمک‌های مومنانه و جمع‌آوری بسته‌های حمایتی و معیشتی توسط نهادهای مختلف در ایام کرونایی برای حمایت از اقشار نیازمند نشان‌دهنده تلاش سازمان‌ها و انجمن‌های مردمی و خیریه برای رفع مشکلات نیازمندان جامعه در یک سال اخیر بوده است.

کد خبر 1041089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha