بروز کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد «دو برابر» میانگین کشوری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد در یک سال گذشته، گفت: بروز بیماری در کل کشور ۲۲ در هزار و در استان ۴۷ در هزار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج «پرویز یزدان پناه» امروز (8 فروردین ماه) در نشست ستاد کرونای شهرستان گچساران در زمینه وضعیت کرونایی شهرستان گچساران، اظهار کرد: گچساران قرمز بوده ولی میزان شیوع پایین است، از همین رو باید بیماریابی بهتری در گچساران صورت گیرد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در زمینه آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد در یک سال گذشته، گفت: بروز بیماری در کل کشور 22 در هزار و در استان 47 در هزار است.
 

وی یادآور شد: با وجود اینکه شاخص نمونه گیری در استان 19 درصد و در کشور 15 درصد است، ولی روند افزایشی را در استان شاهد هستیم، با این حال بیماریابی باید بیشتر صورت گیرد.
 

یزدان پناه ادامه داد: بر اساس مصوبات ستاد کرونا وقتی شهرستان ها نارنجی و قرمز هستند، نکته مهم این است که محدودیت های شغلی 2 و 3 و 4 باید اعمال شود.
 

گفتنی است در این نشست غلامیان، رئیس اداره بهداشت و درمان گچساران از ادارات خواست در زمینه ایجاد محدودیت های کرونایی بیشتر پای کار باشند.
 

کد خبر 1041109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha