دمای هوا در خراسان رضوی کاهش پیدا می کند

بر اساس اطلاعات پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، طبق تحلیل نقشه‌های آینده‌‎نگری و تصاویر ماهواره، به ‌تناوب تا دوشنبه بارش باران ادامه داشته که از اوایل شب در مناطق کوهستانی سردسیر بارش به شکل باران و برف با احتمال کولاک برف خواهد بود،

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، بر اساس اطلاعات پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، طبق تحلیل نقشه‌های آینده‌‎نگری و تصاویر ماهواره، به ‌تناوب تا دوشنبه بارش باران ادامه داشته که از اوایل شب در مناطق کوهستانی سردسیر بارش به شکل باران و برف با احتمال کولاک برف خواهد بود، بارندگی در مناطقی بخصوص شمال غرب استان جاری شدن رواناب را به همراه خواهد داشت.

 

ساعات پایانی امشب علاوه بر کاهش سرعت وزش باد، از میزان و وسعت بارش کاسته می‎ شود. طی این مدت در مناطق مستعد بخصوص محورهای کوهستانی مه آلودگی و کاهش میدان دید نیز رخ خواهد داد، روند افزایش دمای هوا نیز از سه‎شنبه آغازشده و تا روزهای پایانی هفته ادامه خواهد داشت.

 

طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۵ درجه سانتی‌گراد خنک‎ترین و تایباد با بیشینه دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد گرم‎ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد به ترتیب ۱۱ و ۲۷ درجه سانتی‌گراد بوده است.

 

همچنین آسمان امروز یکشنبه شهرستان مشهد، قسمتی ابری تا ابری بعضی ساعات بارش باران و وزش باد شدید موقتی اواخر وقت مناطق کوهستانی بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود، دمای هوای امروز مشهد در گرم‌ترین زمان ۱۴ درجه سانتی‌گراد که در سردترین زمان به ۱۱ درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد یافت.

کد خبر 1041113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha