جشن میلاد امام زمان(عج) در نقاط شهری و روستایی لرستان برگزار می شود

کریمی فر گفت:جشن میلاد امام زمان(عج) بارعایت پروتکل های بهداشتی در شهرهای مختلف استان توسط قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) برگزار می شود.

« مسعود کریمی فرد » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: جشن ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت؛ حضرت اباصالح المهدی(عج) توسط قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) در شهرهای مختلف استان برگزار می شود.

 

جانشین قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) افزود:جشن میلاد امام زمان(عج) در تمامی شهرها و روستاهایی که قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) نمایندگی دارد برگزار می شود.


وی خاطرنشان کرد: در شهر خرم آباد این مراسم دوشنبه ۹ فروردین از ساعت ۱۶ الی ۲۰ برگزار خواهد شد.


کریمی فرد ادامه داد: باتوجه به شرایط ویژه کرونایی در موکب توزیع ماسک نیز صورت می پذیرد و تمام پروتکل های بهداشتی به نحو احسن ان شاالله رعایت خواهد شد.


وی ابراز کرد: هدف از برپایی موکب میلاد با سعادت امام دوازدهم؛ حضرت مهدی(عج) توسط قرارگاه این است که بگوییم ما در هیچ شرایطی گرامیداشت اعیاد بزرگ را رها نخواهیم کرد و در هر شرایطی متناسب با این روزهای بزرگ را گرامی خواهیم داشت.

 

کریمی فرد تصریح کرد: امید داریم که به یمن میلاد با سعادت این امام همام، ویروس منحوس کرونا برای همیشه ریشه کن گردد.


جانشین قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع)  در پایان اظهار کرد: از همه ی ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت خواهشمندم که در این عید بزرگ با دعا و تضرع به درگاه حق از خداوند متعال ظهور هر چه سریع تر  یگانه منجی عالم بشریت را مسیلت نمایند. 

کد خبر 1041127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha