امدادرسانی هلال احمر به راه ماندگان برف و کولاک در گلستان

ملک شاهکویی گفت: تیم های امدادرسانی هلال احمر به راه ماندگان محور رامیان به شاهرود و گرگان به شاهرود امدادرسانی کردند.

«حسن ملک شاهکویی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: گزارشی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان گلستان در خصوص برف و کولاک در منطقه شهرستان رامیان به شاهرود و در محدوده چشمه تخته بادو رقم خورد.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: براثر این حادثه چهار نفر در برف و کولاک گیر کرده بودند که یک تیم شامل یک دستگاه آمبولانس برای نجات این افراد اعزام شد و راه ماندگاه به محل امن منتقل شدند.

 

ملک شاهکویی یادآور شد:  همچنین در محور گرگان به شاهرود سه راهی شاهکوه سفلی نیز گزارشی حاصل شد که برای امدادرسانی یک دستگاه خودرو نجات به محل اعزام شد.

 

وی افزود: همچنین به دلیل میزان بارندگی شاهد سیل و آبگرفتگی در شهر رامیان بودیم و در این راستا پایگاه مرکزی این شهر وارد عمل شد و یک تیم متشکل از پنج نفر به کمک به پنج خانواده سیل زده شتافتند.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان متذکر شد: در این عملیات موتور پمپ و سه کف کش به منظور امدادرسانی و تخلیه آب به کارگیری شد.

 

ملک شاهکویی یادآور شد: در شهرستان کردکوی محور کردکوی به بندرترکمن روستای حاجی آباد دشت نیز شاهد آبگرفتگی بودیم و در این راستا یک تیم برای امدادرسانی به یک خانواده اعزام شد.

کد خبر 1041140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha