ندای «یا مهدی ادرکنی» در بندر آستارا طنین انداز شد

ندای «یا مهدی ادرکنی» همزمان با شب ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) در شهرستان مرزی بندر آستارا طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، مردم ولایتمدار و منتظران فرج امام زمان(ع) در شهرستان آستارا همزمان با شب میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) با حضور در مساجد، تراس، حیاط و پشت بام های خود ندای«یا مهدی ادرکنی» را سردادند.

 

منتظران فرج حضرت مهدی موعود(عج) در شب میلاد فرخنده یگانه منجی عالم بشریت علاوه بر سردادن «ندای یا مهدی ادرکنی» برای تعجیل در ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) دست به دعا و نیایش برداشته و دعای فرج آقا امام زمان را به صورت خانوادگی قرائت کردند.

 

به همین مناسبت برنامه های نورافشانی نیز در برخی از نقاط شهر آستارا برگزار و مردم این شهرستان با قرائت دعاهای وارده به مناسبت نیمه شعبان و نیز احیای شب نیمه شعبان از درگاه احدیت خواستار تعجیل در ظهور حضرت ولیعصر (عج) شدند.

 

مردم این شهرستان مرزی همچنین در این شب فرخنده با استغاثه به درگاه حق تعالی، برای رفع ابتلای جوامع بشری به بلای بیماری خطرناک ناشی از شیوع بیماری منحوس کرونا به حضرت، ولی الله الاعظم، مهدی موعود (عج) به‌عنوان عین‌الله ناظره و وسیله تقرب الی الله متوسل شدند.

 

گفتنی است، همچنین به مناسبت میلاد امام زمان(عج) و نیمه شعبان معابر، میادین، سردرب مساجد، منازل و مغازه های بندر آستارا آذین بندی شده و مردم این شهرستان مرزی با پخش شیرینی و شکلات این روز فرخنده را جشن می گیرند.

قربانی کردن گوسفند و تهیه بسته های غذایی و پخش آن در بین نیازمندان از دیگر برنامه هایی بود که به مناسبت این روز فرخنده در آستارا انجام شد.

کد خبر 1041198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha