میزبانی کانون سالار شهیدان شهرکرد در برگزاری جشن های نیمه شعبان

طاهری گفت: به مناسبت سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت جشن نیمه شعبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی به میزبانی کانون‌ فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد برگزار شد.

«احسان طاهری» در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت جشن نیمه شعبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی به میزبانی کانون‌ فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: این آیین معنوی با توجه به شرایط امروز جامعه و ضرورت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: تبیین ویژگی‌های منتظر واقعی امام زمان (عج) و وظایف منتظران در اجرای برنامه‌ها از سوی کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد مورد توجه قرار گرفت.

 

طاهری گفت: سخنرانی کارشناسان مذهبی و دینی و ائمه جماعات مساجد در رابطه با مهدویت، ترویج فرهنگ مهدوی و وظایف منتظران در زمان غیبت امام زمان (عج)، مولودی‌خوانی و مسابقات فرهنگی انتظار از شاخص‌ترین برنامه‌های این آیین معنوی در نیمه شعبان بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: شناخت بیش از پیش امام زمان (عج) را یکی از اهداف این آیین معنوی عنوان کرد و افزود: ماه ﺷﻌﺒﺎن ﻣﺎهی ﺳﺮﺷﺎر از ﯾﺎد ﺧﺪا و ذﮐﺮ ﺻﻠﻮات و ﺷﺐ زﻧﺪه‌داری و مقدمه‌ای برای ورود به ماه مهمانی خدا ماه مبارک رمضان است.

 

خاطرنشان می شود: در پایان این آیین معنوی  هدایایی از طرف نمایندگی آستان قدس رضوی چهارمحال و بختیاری و کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان به کودکانی که در مسجد حضور داشتند اهدا شد.

 

کد خبر 1041207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha