احداث مجتمع فرهنگی و مسجد امام محمد باقر(ع) در رشت

وفادار با اشاره به اینکه ساخت مسجد بزرگترین سرمایه انسان در روز قیامت است، گفت: مجتمع فرهنگی و مسجد امام محمد باقر(ع) به وسعت ۳ هزار مترمربع همزمان با روز نیمه شعبان در رشت احداث می‌شود.

«معین وفادار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، با اشاره به اینکه ساخت مسجد بزرگترین سرمایه انسان در روز قیامت است، اظهار کرد: در حاشیه برگزاری جشن میلاد حضرت مهدی(عج)، آیین احداث مسجد و مجتمع فرهنگی تربیتی امام محمد باقر(ع) در رشت آغاز شود.

 

مسئول گروه جهادی کریم اهل‌ بیت(ع) رشت با بیان اینکه این مجتمع و مسجد شامل بخش‌هایی از جمله حسینیه، کلاس درس، کتابخانه، آمفی تئاتر، محوطه بازی، فضای اداری و ... است، تصریح کرد: این مجتمع در قالب چند طبقه ساخته می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مجتمع فرهنگی و مسجد امام محمد باقر(ع) توسط مجمع خیرین استان و کمک‌های مردمی ساخته می‌شود.

 

وفادار با بیان اینکه مجتمع و مسجد امام باقر(ع) در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع احداث می‌شود، افزود: طی برنامه‌ریزی صورت گرفته مدت زمان ساخت و پایان کار این مجتمع و مسجد، یک‌ سال و نیم برآورد شده است.

 

مسئول گروه جهادی کریم اهل‌ بیت(ع) رشت با اشاره به اینکه برای ساخت این مجتمع فرهنگی و مسجد بیش از ۳ میلیارد تومان هزینه برآورد شده است، اظهار کرد: مسجد و مجتمع فرهنگی امام محمد باقر(ع) در چند فاز بهره‌برداری و افتتاح می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه آیین احداث مجتمع فرهنگی و مسجد امام محمد باقر(ع) روز دوشنبه (۹ فروردین)، ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود، اذعان کرد: این مراسم به آدرس رشت، کوی ارشاد، جنب شهرک پردیسان، زمین مسجد امام محمد باقر(ع) برگزار می‌شود.

 

وفادار در پایان با اشاره به اهمیت و اجر و پاداش ساخت مسجد، تاکید کرد: در روایات آمده هر کس حتی به اندازه آشیانه یک پرنده، مسجدی بنا کند، خداوند به وی در بهشت قصری اعطا می‌کند.

کد خبر 1041212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha