عدم شناخت امام عصر(عج) و گناه، موجب فاصله بین ما و مهدی موعود می شود

حجت الاسلام خوشرو گفت: امام زمان(عج) تجلی بخش رحمت الهی است و عدم شناخت آن حضرت و گناه، مهمترین عامل برای ایجاد فاصله بین ما و مهدی موعود است.

حجت الاسلام « مهدی خوشرو» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: امام زمان(عج) امام پاکی ها و خیر و نیکی و عدل است و هر گناه و معصیتی ما را از امام خود دور می کند و در این بین باید با شناخت دقیق از امام زمان و دوری از گناه برای انتظار ایشان لحظه شماری کنیم.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر افزود: همه ما در زندگی بارها و بارها برای دستیابی به امور متوسل به دعا شده ایم و بسیار سفارش شده است که اگر می‌خواهیم مورد توجه خدا واقع شویم باید دعا کنیم و در همین راستا  خدا به پیغمبرش فرمود: «قُلْ مَا یَعْبَأُ بِکُمْ رَبِّی لَوْلَا دُعَاؤُکُمْ؛ بگو اگر این دعاهای شما نبود، اصلاً خدا به شما توجهی نمی‌کرد.»

 

وی تصریح کرد: وظیفه ما در عصر غیبت دعا برای ظهور است و اینکه رهروان راستینی برای امام زمان خود باشیم و با دعا و انتظار برای حضرت زمینه سازی ظهور کنیم.

 

حجت الاسلام خوشرو گفت: بارها و بارها این روایت را شنیده ایم که « هرکس امام زمان خود را نشناسد و از دنیا برود به مرگ جاهلیت مرده است» و بدرستی هم چنین است و تا زمانی که نتوانیم امام زمان خود را بدرستی و با قوت بشناسیم نمی توانیم مرگ منطقی و درستی داشته باشیم؛ چرا که عدم شناخت امام عصر موجب تسلط دشمنان بر ما می شود.

 

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان بهشهر افزود: عدم شناخت امام  زمان(عج) موجب می شود که بدون شناخت در مسیر نادرست قرار گرفته و زمانی به خود بیایم که در زمین دشمن بازی می کنیم و لذا همواره باید تلاش شود تا با شناخت درست از امام عصر خود، یاران با وفایی برای حضرت بوده و اطراف امام را خالی نکنیم که طاغوتیان بر ما و جهان اسلام تسلط پیدا کنند.

 

وی با اعلام اینکه همه ما به دلیل اینکه مسلمان هستیم و امام زمان خود را قبول داریم همواره به یاد حضرتش هستیم؛ یادآور شد: باید ساعاتی از شبانه روز را برای خلوت کردن با خدا و امام زمان(عج) اختصاص دهیم تا همین انس و الفت با امام عصر موجبات ظهور ایشان و زمینه ساز رحمت و دوستی و صلح در جهان شود.

 

حجت الاسلام خوشرو گفت: امام زمان(عج) تجلی بخش رحمت الهی است و عدم شناخت امام عصر(عج) و گناه، موجب فاصله بین ما و امام زمان است.

 

کد خبر 1041274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha