دعا برای تعجیل فرج، موجب گشایش امور شیعیان می شود

حجت الاسلام حدائق گفت: دعا برای تعجیل ظهور امام زمان (عج) یکی از راه های برون رفت از مشکلات است که و دعا برای تعجیل فرج، موجب گشایش امور شیعیان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حمیدرضا حدائق»، شامگاه دیروز (یکشنبه 8 فروردین) در مراسم جشن سالروز ولادت امام زمان (عج) در مسجد «الرجا» شیراز گفت: عمل نکردن به توصیه های الهی، موجب کاهش نزول رحمت و برکت الهی می شود.

مدیر حوزه علمیه «منصوریه» شیراز افزود: ضعف در ایمان و تقوا مانع وجود برکات خداوند بر روی زمین می شود و ایمان و تقوا در زمان امام عصر(عج) موجب نزول برکات و رحمت الهی است.

مسئول قرارگاه «عمار» اضافه کرد: با ظهور امام زمان (عج)، عدالت همه دنیا را فرا خواهد گرفت و حکومت صاحب الزمان(عج) بر پایه عدل استوار می شود و برکت از آسمان به زمین فرو خواهد ریخت.

حجت الاسلام حدائق با اشاره به فرموده های امام صادق(ع) بیان کرد: اگر خدا برای قوم آلوده به معصیت و گناه، عذاب نمی فرستد و فرصت می دهد به برکت ولی و حجت خداوند و وجود مومنان در میان آن قوم است.

وی افزود: امام زمان (عج) پنهان و گم شده نیست و این ما هستیم که به خاطر اعمال خود گم شده ایم و در زمینه تقوا ضعیف عمل می کنیم اما یاران امام زمان باید با ایمان و با تقوا باشند.

حجت الاسلام حدائق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گرانی در بازار گفت: وقتی که برخی افراد به احتکار نیاز ضروری برادران و خواهران دینی خود اقدام می کنند چگونه توقع داریم که برکات خداوند نازل شوند.

وی تصریح کرد: دعا برای تعجیل ظهور امام زمان (عج) یکی از راه های برون رفت از مشکلات است که و دعا برای تعجیل فرج، موجب گشایش امور شیعیان می شود.

 

کد خبر 1041282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha