کاروان خودرویی به مناسبت نیمه شعبان در کرج برپا می شود

حجت الاسلام دشتکی با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد منجی بشریت حضرت مهدی(عج) گفت: کاروان خودرویی به مناسبت نیمه شعبان در کرج برپا می شود.

« حجت الاسلام علی دشتکی» با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد منجی بشریت حضرت مهدی(عج) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: کاروان خودرویی به مناسبت نیمه شعبان در کرج برپا می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز افزود: هدف از برپایی این آئین متناسب با شرایط شیوع بیماری کرونا، ایجاد روحیه نشاط و امید در میان مردم به مناسبت میلاد حضرت مهدی(عج) و توجه به فرهنگ انتظار است.

 

وی با اشاره به اهمیت نقش بقاع متبرکه در برپایی ویژه برنامه مناسبتی نیمه شعبان عنوان کرد: نیمه شعبان از اعیاد بزرگ و مهم مسلمانان است چرا که این روز یگانه مولودی پا به جهان گذاشته است که جهان با آمدنش پر از صلح و عدل می شود. 

 

وی اظهار کرد: از جمله برنامه هایی حاشیه ای این آئین اجرای مدیحه سرایی و منقبت خوانی همچنین قرعه کشی ۱۴ خودرو در قالب کمک هزینه سفر به مشهد مقدس است. 

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز خاطرنشان کرد: آئین حرکت کاروان خودرویی جشن نیمه شعبان دوشنبه ۹ فروردین مصادف با روز نیمه شعبان از مصلی بزرگ امام خمینی(ره) کرج به سمت امامزاده محمد(ع) برگزار می شود. 

 

 

کد خبر 1041320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha