ظهور منجی عالم بشریت، امید مستضعفین جهان است

خادمی در پیامی فرارسیدن نیمه شعبان با بیان اینکه نیمه شعبان به تعبیری فرخنده‌ترین روز آفرینش است، گفت: ظهور منجی عالم بشریت بر اساس مشیت الهی، طلوع خورشید رهایی و امید مستضعفین جهان و رنج کشیدگان عالم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید موسی خادمی» امروز(9 فروردین» در پیامی سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) را تبریک و تهنیت گفت.

 

در این پیام استاندار لرستان افزوده شده است: نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت و فرخنده یگانه منجی عالم بشریت، حجت الله علی العالمین حضرت حجت بن الحسن العسکری پیام آور صلح و آرامش و حافظ امنیت و سلامت و امیدی که همواره جامعه اسلامی را از گزند و آسیب دشمنان محافظت نموده است.

 

در ادامه این پیام آمده است: نیمه شعبان به تعبیری فرخنده‌ترین روز آفرینش است وظهور منجی عالم بشریت بر اساس مشیت الهی، طلوع خورشید رهایی و امید مستضعفین جهان و رنج کشیدگان عالم است.

 

خادمی در این پیام افزوده است: در روزگاری که منتظران برای طلوع آفتاب امید لحظه شماری می‌کنند، بر ما واجبست در عصر غیبت، با انتظار فرج و تمهید مقدمات جامعه را مهیای این مهمان آسمانی کنیم و زمینه‌ ظهور امام عصر(عج) را فراهم سازیم.

 

در ادامه افزوده شده است: این مناسبت خجسته را به عموم مردم ولایت مدار لرستان، همه منتظران واقعی ظهور  و خصوصا اداره کل اطلاعات استان و سربازان گمنام امام زمان (عج)، که در ایجاد امنیت، آرامش وآسایش ملت ایران موثر بوده وبا تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر با هوشیاری در کنار سایر نیروهای متعهد و وظیفه شناس نظامی و انتظامی به انجام وظیفه می پردازند،تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

استاندار لرستان در ادامه این پیام خاطرنشان کرده است: سلامت ،سعادت و توفیق همگان را در ظل عنایات حضرت ولی عصر(عج) و در سایه سار ولایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، از خداوند متعال مسألت دارم.

 

کد خبر 1041322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha