اجرای طرح «اطعام نیمه شعبان» در بیرجند/۴ هزار پرس غذا توزیع شد

در قالب طرح «اطعام نیمه شعبان» بیش از چهار هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم با همت خیران، مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی و گروه جهادی شهید فرهادی پخت و بین خانواده های ایتام و نیازمندان مناطق کم برخوردار بیرجند و برخی روستاهای درمیان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهدی کاظمی‌فرد» امروز (۹ فروردین) در گفتگو با رسانه های گروهی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج) اظهار کرد: مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی در راستای تکریم و بزرگداشت نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) با همکاری گروه جهادی شهید فرهادی بسیج رسانه استان چهار هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم در قالب طرح «اطعام نیمه شعبان» پخت و بین خانواده های ایتام و نیازمندان مناطق کم برخوردار شهرستان بیرجند و درمیان توزیع شد.

 

مدیر اجرایی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی با بیان اینکه طبخ و بسته بندی غذا طبق دستورالعمل های بهداشتی انجام شد، افزود: هزینه حدود ۱۰۰میلیون تومانی تهیه این اطعام نیمه شعبان توسط خیران و اهدای نذورات مردمی در روز برات برای شادی روح امواتشان تامین شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این دفعه اول طبخ غذاهای نذری این مرکز نیکوکاری برای خانواده های ایتام و نیازمندان نیست، تصریح کرد: در ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) و میلاد حضرت علی (علیه السلام ) نیز بیش از هشت هزار و ۳۰۰ پرس غذای گرم به همت خیرین طبخ و توزیع شد.

 

کاظمی‌فرد در ادامه گفت: مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی از مهرماه سال ۹۸ راه‌اندازی شده و ضمن برقراری ارتباط با خیرین و بهره‌گیری از ظرفیت‌های محلی به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد امام(ره) استان در زمینه‌های مختلف خدمت‌رسانی می‌کند.

 

مسئول گروه جهادی شهید فرهادی خبرنگاران خراسان جنوبی یادآور شد: در مجموع در نیمه شعبان امسال بیش از ۶ هزار و  ۵۰۰ پرس غذای گرم با همت پنج گروه جهادی و هفت مرکز نیکوکاری طبخ و در بین ایتام و نیازمندان شهرستان های بیرجند و درمیان توزیع شده است.

 

 

کد خبر 1041346

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha