سرایان از نعمت راه‌آهن برخوردار می شود

حجت الاسلام نصیرایی گفت: ردیف بودجه برخورداری شهرستان سرایان از نعمت راه‌آهن سراسری در بودجه ۱۴۰۰ اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، حجت الاسلام «مجید نصیرایی» در جمع نمازگزاران سرایانی با سه خبرخوش، عیدی مردم سرایان را در ابتدای سال جدید و روز ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) داد.

 

وی تحقق بهره مندی مردم سرایان را از نعمت راه آهن سراسری به عنوان اولین خبر نوید و افزود: با وصل سرایان به راه آهن یکی از دغدغه های اساسی مردم این شهرستان مرتفع می شود.

 

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه ردیف بودجه این موضوع مشخص و مصوب شده است، افزود: برخورداری شهرستان از نعمت راه آهن کمک شایانی به توسعه شهرستان و تقویت و فعال کردن صنایع و معادن و نیز عمران و آبادانی سرایان خواهد کرد.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیگیری‌های جدی مسئولان باعث تسریع در عملیات اجرایی و بهره مندی مردم از این زیرساخت را فراهم خواهد کرد.


نماینده مردم طبس،‌فردوس، سرایان و بشرویه در خانه ملت از موافقت و ابلاغ این پروژه به دولت خبر داد و گفت: مسئولان و شوراهای اسلامی شهر و استان تا عملیاتی شدن موضوع باید مردانه تلاش کنند.


وی در ادامه از پیش بینی های انجام شده در بودجه ۱۴۰۰ برای اجرای باند دوم پروژه سرایان به سه راه روم خبر داد و گفت: این پروژه با اختصاص منابع، تقویت شده و امید می‌رود با پیگیری‌های انجام شده شاهد حرکت و تحرک بیشتری در عملیات اجرایی آن باشیم.


وی اقدامات مجلس برای حمایت از مناطق کمتر توسعه یافته در تکمیل و ایجاد زیرساخت ها را متذکر شد و از مسئولین اجرایی و شوراهای اسلامی خواست تا سهم قابل توجهی برای شهرستان  از این محل جذب کنند.

 

وی تصریح کرد: جذب سهم استان از این منابع نیازمند حرکت استانی در بودجه ۱۴۰۰ است که مسئولان باید بصورت جدی پیگیری کنند.


وی ارتقای بیمارستان ۳۲ تختخوابی امام علی (ع) سرایان به ۶۴ تختخوابی را نوید داد و گفت: موافقت اولیه اعلام شده و وزارتخانه  طی صورتجلسه این موضوع را پذیرفته و دنبال  می کنند.


نصیرایی در ادامه یادآور شد: اعتبارات و تصمیمات خوبی در حوزه بهداشت و درمان برای شهرستان سرایان در بودجه سال جدید لحاظ شده است که امید می رود شاهد رفع بخش اعظمی از  مشکلات در این حوزه باشیم. 


نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی همچنین اختصاص مبلغ سه میلیارد تومان را جهت تکمیل پروژه کلینیک تخصصی بیمارستان امام علی (ع) سرایان را متذکر شد و گفت: با اختصاص این اعتبار فاز اول این پروژه ی ضروری به زودی در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

 

 

کد خبر 1041406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha