برپایی جشن میلاد امام زمان(عج) در مهدیه بهشهر

جشن میلاد امام زمان(عج) در مهدیه بهشهر با حضور دلدادگان حضرتش و با سخنرانی حجت الاسلام نصوری در شب میلاد امام عصر(عج) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «محمدرضا نصوری» دوشنبه شب ( 9 فروردین)  در مراسم جشن میلاد امام زمان(عج) در مسجد مهدیه بهشهر اظهار کرد: ظهور امام زمان (عج) نور و روشنایی است و ایشان از میان تمام ظلمت ها، نور خود را ساطع می كنند و تمام مردم را در برمی گیرند.

 

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران افزود: ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت در جامعه و تربیت نیروی متخصص در این باره مساله مهمی است که باید به آن توجه شود و همه ما در این بخش تلاش کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: آمادگی نسل جوان  مساله مهمی است که برای ترویج فرهنگ مهدوی بادی مورد توجه قرار گیرد که باید با آینده نگری و زمینه سازی و تربیت نیروهای توانمند برای ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت تلاش شود.

 

جشن میلاد امام زمان(عج) در مهدیه بهشهر با حضور دلدادگان حضرتش و با سخنرانی حجت الاسلام نصوری مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران و مداحی برادر قاسمی در شب میلاد امام عصر(عج) برگزار شد.

کد خبر 1041464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha