به جای اینکه دنبال مذاکره باشیم، باید به دنبال توانمند کردن کشور باشیم / مدیریت قوی باید ثروت ملی و نیروی انسانی را پیوند دهد

حجت الاسلام رئیسی به جای اینکه دنبال مذاکره باشند به دنبال خنثی کردن تحریم و توانمند کردن کشور و استفاده از نیروهای کارآمد و جوان بودن، در مقابل دشمن به ما ایستادگی فعال می‌دهد و او را وادار به عقب نشینی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین « سید ابراهیم رئیسی» امروز(10 فروردین) در دیدار با نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف مردم لرستان، اظهار داشت: مسئله تولید مسئله اصلی کشور است.

 

رئیس قوه قضائیه با اشاره به رهنمود های رهبر معظم انقلاب درخصوص تولید، افزود: حرکت در مسیر رهنمودهای رهبری در و تلاش برای تحقق شعار سال نیاز جدی کشور است.

 

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه نهادها و سازمان‌ها همه باید در راستای رونق تولیدهمت کنند، خاطرنشان کرد: آنچه ما را در مقابل دشمن سرفراز می‌کند مسئله تولید و ایجاد اشتغال و امید در دل مردم است.

 

وی با اشاره به توطئه تحریم دشمنان، افزود: با رونق تولید می توان تحریم های دشمنان را دور زده و بی اثر کرد.

 

به جای اینکه دنبال مذاکره باشیم، باید به دنبال توانمند کردن کشور باشیم

 

حجت الاسلام رئیسی  خاطرنشان کرد: به جای اینکه دنبال مذاکره باشند به دنبال خنثی کردن تحریم و توانمند کردن کشور و استفاده از نیروهای کارآمد و جوان بودن، در مقابل دشمن به ما ایستادگی فعال می‌دهد و او را وادار به عقب نشینی می‌کند.

 

رئیس قوه قضائیه ابراز کرد: خنثی کردن تحریم و توانمند کردن کشور به ما ایستادگی فعال در مقابل دشمن را می‌دهد

 

دستگاه قضایی با فساد برخورد جدی دارد

 

رئیس دستگاه قضا در ادامه با اشاره به اینکه بنای برخورد با فساد جدی است، افزود: دستگاه قضایی در راستای اجرای عدالت با هرگونه فساد برخورد جدی خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه  بنای ما برخورد جدی با فساد است، بیان کرد: اگر شاهد فساد و تخلف باشیم، دستگاه قضائی برخورد عبرت آموز با افراد مفسد و فاسد  خواهد داشت.

 

حجت الاسلام رئیسی  تصریح کرد: در این قضیه هیچ‌گونه مماشات نخواهیم کرد، لیکن فساد باید مستند به اسناد باشد، با دلیل باید باشد.

 

درصورت وجود مدرک مستند دستگاه قضایی قاطعانه با فاسدان برخورد می کند

 

رئیس قوه قضائیه  همچنین با بیان اینکه باب اتهام زنی را باید بست، ادامه داد: به سهولت نباید افراد اجازه پیدا کنند به اشخاص و افراد و مسئولینی تهمت بزنند و اهانت کنند، اینکه امنیت شغلی از دست می‌رود.

 

حجت الاسلام رئیسی افزود: اما اگر کسی سندی مبنی بر تخلف و فساد ارائه کند، دستگاه قضا بدون اینکه از کسی وحشت داشته باشد و همچنانی که رهبری فرمودند و تاکید کردند، با فساد برخورد قاطع خواهند کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: آبروی افراد مانند کعبه مقدس است و در گزارش تخلفات  حتماً باید مدارک مستند وجود داشته باشد.

 

رئیس قوه قضائیه گفت: باید مراقبت کرد و پیشگیری از وقوع جرم مقدم بر برخورد است، حتماً باید کار فرهنگی صورت بگیرد اما به این معنی نیست که کارهای دیگر تعطیل شود.

 

استان لرستان نماد خصوصی سازی بد و خصوصی سازی خوب است

 

رئیس قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وقتی ثروتی در استان هست اما بلاتکلیف و معطل مانده است، کارگر آنجا معطل است و سرمایه اینجا معطل است، تصریح کرد:باید با خصوصی سازی خوب از سرمایه های استان برای رونق تولید و اشتغال بهره گرفته شود.

 

وی افزود:  تعبیر من امروز این بود که اینجا نماد خصوصی سازی بد و خصوصی سازی خوب است؛ به کسانی واگذار کرده‌اند که ویران کرده‌اند، بعد از دست آن افراد گرفته‌اند و به بخش دیگری واگذار کرده‌اند و آباد شده است.

 

حجت الاسلام رئیسی با تاکید بر اینکه سرمایه عظیم مادی و معنوی که خداوند به لرستان داده است، اذعان داشت: اراده پولادین مردم لر و جوانان می‌تواند بسیاری از خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها را پدید آورد، این انجام شدنی است.

 

مدیریت قوی باید ثروت ملی و نیروی انسانی را پیوند دهد

 

رئیس دستگاه قضا خاطرنشان کرد: مدیریت قوی باید وجود داشته باشد که منابع و نیروی انسانی و ثروت ملی را پیوند دهد و یک کار و محصول ارزشمند تولید کند.

 

وی اظهار کرد: بهره برداری صحیح از منابع خدادادی در استان می تواند زمینه ساز ارتقای تولید، اشتغال و بهبود معیشت مردم استان باشد.

 

کد خبر 1041558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha