اجرای سرود پاتوقی به مناسبت ولادت امام زمان(عج) در شهر ارطه

چمانی از اجرای سرود پاتوقی به مناسبت ولادت با سعادت امام زمان(عج) توسط گروه سرود دانش آموزی شهید «سعدالله چمانی» با هدف اشاعه فرهنگ مهدویت درسطح شهر ارطه خبر داد و گفت : این سرود با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اجرا شده است.

«زین اله چمانی» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح فعالیت های کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم(ص) جوجاده ارطه در دهه مهدویت اظهار کرد: برنامه های فرهنگی و معرفتی این کانون به جهت شیوع کرونا از حالت حضوری و تجمعی به شیوه نیمه حضوری و بعضا مجازی درحال برگزاری است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم (ص) جوجاده ارطه با بیان اینکه از ماه های آخر سال 98 تاکنون در مناسبت های ملی و مذهبی بیشتر برنامه های این کانون به صورت کارناول یا خودرویی برگزار شده، افزود: با توجه به تعطیلی موقت مراکز فرهنگی و مساجد در پی شیوع کرونا،  تلاش داشتیم با تنوع بخشی به برنامه های مسجدی فاصله ای بین نوجوانان و جوانان با مسجد ایجاد نشود.

 

وی ادامه داد: به همت اعضای کانون فرهنگی هنری معراج، گروه سرود دانش آموزی شهید «سعدالله چمانی» سرودهای با موضوع ولادت امام زمان(عج) دوازدهمین امام شیعیان آموزش دیدند و همزمان با سالروز ولادت آن حضرت در سطح شهر ارطه به صورت کارناوال و پاتوقی اجرا شد.

چمانی بیان کرد:  تلاش شده اجراهای پاتوقی سرود توسط 18 دانش آموز بسیجی  و مسجدی با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی دوران مقابله با بیماری کرونا در نقاطی از شهر ارطه اجرا شود که ایجاد تجمع نکرده و همچنین مروج فرهنگ مهدویت باشیم.

به گزارش شبستان،شهید سعدالله چمانی سال1362 در تیپ ویژه شهدا به فرماندهی سردار شهید کاوه در منطقه بالا سردشت به دست گروهک های منافق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 1041629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha